آموزش الگوریتم های اینستاگرام 2023-02-07
الگوریتم اینستاگرام : قدرت الگوریتم اینستاگرام در افزایش دیده شدن مارکتینگ ایران تلنت آموزش بازاریابی برندسازی تبلیغات
تولید چنین محتوایی میتواند به شما کمک کند تا از جدیدترین الگوریتم اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید. کافی است محتوایی تولید کنید که مخاطب از آن با روی خوش استقبال کند و به آن واکنش نشان دهد. الگوریتم اینستاگرام مجموعه فرایندی است که این پلتفرم برای درک بهتر علاقه کاربران از آن استفاده می کند؛ در نتیجه با استفاده از این فرایند میتواند درک کند که هر محتوا برای کدام کاربران جذاب تر خواهد بود. به همین دلایل است که آموزش الگوریتم اینستاگرام برای رشد کردن در این شبکه اجتماعی از نان شب واجبتر شده است. پس اگر همچنان علاقه مندید که بدانید الگوریتم اینستاگرام یعنی چی در ادامه با ما همراه باشید.
اینستاگرام از یک ریتم کند و حوصله سربر پیروی نکرده و به همین دلیل برای جلب رضایت مخاطبان خود الگوریتم ها را از سالی به سال دیگر بهبود بخشیده و به ارزیابی دقیق تر علایق و سلیقه مخاطبان می پردازد. در گذشته افراد می توانستند یک محتوای نامناسب و تکراری را به اکسپلور بفرستند اما امروزه برای دریافت بازدید بیشتر نیاز به تمرکز جدی بر روی تولید محتوا و توجه به نکات گرافیکی، انتخاب آهنگ مناسب و گزینش موضوع جذاب است. کسب و کارهای کوچکی که به طور منظم پست می گذارند و تصویر و لحن برند ثابتی را حفظ می کنند، احتمال بیشتری برای جذب و حفظ فالوورها دارند. (2018)، توانایی بازاریابان در استفاده از داستان سرایی بصری را تجزیه و تحلیل کرد. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، بنابراین استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت برای گفتن داستان برند و نمایش محصولاتتان بسیار مهم است. در حالی که اینستاگرام یک پلتفرم محبوب برای مشاغل کوچک است، تحقیقات کمی وجود دارد که چگونه الگوریتم اینستاگرام را با سایر الگوریتم های رسانههای اجتماعی از نظر رشد مشاغل کوچک مقایسه میکنند.
اینستاگرام الگوریتمهایی دارد که تعیین میکند چه عواملی باید اولویتبندی شوند، اما فالوورهای شما هر روز بر الگوریتم تأثیر میگذارند. اینستاگرام محتوای Reels را شناسایی کرده و آنها را در معرض دید بیشتری قرار میدهد که مخاطبین، بیشترین درگیری را با آن دارند. کروسلهای نه چندان خوب، چندین عکس از هم گسیخته را نشان میدهند که شاید کپشن آنها را به هم مرتبط کرده باشد. پستهای چند اسلایدی خوب به آرامی در کنار هم جریان دارند و داستانی را از ابتدا تا انتها بیان میکنند یا یک فکر را با جزئیات بیشتری توضیح میدهند.
دیگر اینکه هر آنچه در الگوریتمهای فید و استوری گفته شد، اینجا نیز صادق است. در گذشته ویدیوهای کوتاه شانس بیشتری برای دریافت بازدید داشته، اما پس از اعمال تغییرات، عکس ها نیز از بازدید خوبی برخوردار می شوند. موضوع محتوا، گرافیک آن، تعداد لایک و کامنت، میزان تعامل در ساعات اولیه بارگذاری اهمیت داشته و تعداد هشتگ های مرتبط توجه مخاطبان را جلب می کند. افراد نباید محتوای خلاف قوانین اینستاگرام منتشر کرده، زیرا ممکن است محتوا یا پیج آنان حذف شود. در گذشته استوری های اینستاگرام از طریق هشتگ قابل جستجو بوده، اما پس از اعمال تغییرات الگوریتم اینستاگرام برای استوری، بهترین راه برای افزایش بازدید محتوا ارسال آن برای دوستان و فالورها است.
اگرچه کپشنها اهمیتی که قبلا در الگوریتم اینستاگرام داشتند را دارا نیستند، اما همچنان ابزار قدرتمندی برای انتقال پیام شما هستند. این کار یک چرخه تکرار شونده از تعامل، ارتقاء الگوریتم و تعامل بیشتر ایجاد میکند. نوشتن الگوریتمهای کارآمد مهارتی است که نیازمند دانش، خلاقیت و مهارتهای فنی است.
این چالشها میتوانند استارتآپها را برای تثبیت خود در بازار، ایجاد آگاهی از برند و ایجاد سرنخ و فروش با سختی هایی رو به رو کند. با در نظر گرفتن محدودیتهایی که چنین کسبوکارهایی با آن مواجه هستند، این مطالعه با هدف اثبات توانایی اینستاگرام در تسهیل ارتباط دو طرفه بین یک شرکت و مخاطبانش است. این بدان معنی است که صرف نظر از اینکه شما یک حساب شخصی، سازنده یا تجاری دارید، تفاوتی در رتبه بندی محتوای شما توسط الگوریتم اینستاگرام ایجاد نخواهد کرد.
برای افزایش بازدید بیشتر، توصیه میکنیم از کلمات کلیدی و هشتگهای مرتبط برای افزایش قابلیت شناسایی استفاده کنید و برای دسترسی بیشتر به ریلزهای اینستاگرام خود، زیرنویسهای روی صفحه را اضافه کنید. این پلتفرمها راه را برای توسعه شبکههای اجتماعی پیچیدهتر – مانند فیسبوک که در سال 2004 راهاندازی شد و به سرعت به بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی در جهان تبدیل شد – هموار کردند. اینستاگرام در سال 2010 راه اندازی شد و به دلیل تمرکز بر محتوای بصری و ویژگی های آسان برای استفاده، به سرعت محبوبیت خود را به ویژه در بین جوانان به دست آورد.
اما این الگوریتم در گذر زمان تغییرات فراوانی کرده و حالا در سال ۲۰۲۲ تبدیل به سیستمی بسیار پیچیده شده که محتوا را به ترتیب میزان اهمیت و سازگاری با علایق هر کاربر در فید اصلی میچیند. الگوریتم اینستاگرام از اساس به گونهای طراحی شده که مرتبطترین محتوا به سلایق و علایق شما را به نمایش درمیآورد تا همواره مشغول به تعامل باشید. الگوریتم جدید اینستاگرام، برای نمایش پستها در فید نیز مانند اکسپلور، به علاقه کاربران توجه میکند.
این عوامل شامل میزان تعامل کاربران، نوع محتوا، رفتار مخاطبان و دیگر موارد هستند. الگوریتم اینستاگرام استوریها را کموبیش بر اساس همان معیارهایی مرتب میکند که در بخش نمایش پستها در فید بیان کردیم. به همین خاطر، شما استوریهایی را ابتدا مشاهده میکنید که تعامل بیشتری با آن اکانت دارید. البته بخش استوری اینستاگرام به شکلی طراحی شده است که کاربر تمام آنها را پشت سر هم مشاهده کند؛ بنابراین احتمال اینکه استوری شما دیده شود بسیار بیشتر از پستتان است. کسب و کارهای کوچک همچنین میتوانند با مشارکت با اینفلوئنسرها یا سایر مشاغل برای تبلیغ متقابل محتوای خود، تعامل را افزایش دهند.
برای نوشتن الگوریتم باید از فرایند شفافی پیروی کنیم که شامل مراحل زیر است. برای افزایش دادن قابلیت نگهداری کدها و خوانایی آنها در کنار هم، باید ساختار کدها را ارتقا داده و به وضوح آنها را بیشتر کنیم. برای افزایش وضوح کدهای پایتون میتوانیم از کامنتهای خوانا استفاده کنیم. در بخش پایین، کدهای الگوریتم «کشف بزرگترین زیر رشته پالیندروم» را با استفاده از شبه کد بالا نوشتهایم.
صفحه اکسپلور محتوای مرتبط با علایق کاربران را نشان میدهد و ویژگی خرید به کسبوکارها اجازه میدهد محصولات را در پستهای خود برچسبگذاری کنند و خرید را برای مشتریان آسانتر میکند. الگوریتم اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که بر اساس عوامل مختلفی مانند تعامل، به موقع بودن و رابطه، محتوایی را به کاربران نشان دهد که بیشترین ارتباط را با علایق آنها دارد. این بدان معناست که اگر کسب و کار کوچک شما بتواند محتوایی ایجاد کند که با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود و سطوح بالایی از تعامل را ایجاد کند، الگوریتم اینستاگرام با افزایش بازدید و دسترسی به شما پاداش خواهد داد. علاوه بر این، کانالهای تبلیغاتی سنتی مانند بیلبوردها، آگهیها و تبلیغات روزنامهها هنوز هم میتوانند در مناطق خاصی مؤثر باشند. از طریق رسانههای اجتماعی، کسب و کارهای بزرگ می توانند بهتر عمل کرده و کسب و کارهای کوچک بدون سرمایهگذاری زیاد روی تبلیغات، بهتر شناخته میشوند. هدف این مطالعه ارائه بینشی به ابزار بازاریابی به ظاهر گسترده است که اغلب توسط بسیاری دست کم گرفته می شود – الگوریتم اینستاگرام.
در گذشته اینستاگرام از یک الگوریتم زمانی ساده استفاده میکرد اما رفته رفته سیستم الگوریتم های آن پیچیده تر شد. به همین دلیل است که الگوریتم اینستاگرام 2024 نسبت به سال های قبل بسیار پیشرفته تر شده است. برای کسب اطلاعات در خصوص خارج شدن از الگوریتم اینستاگرام باید به بخش Insights مراجعه کرده و در صورت مشاهده آمار منفی برای تقویت محتوا اقدام کرد. نکته قابل توجه این است که اگر یک روز reach پیج مناسب بود شخص می بایست 1 الی 2 روز فعالیت نکرده و محتوا بارگذاری ننموده تا ریچ بالا بماند. اینستاگرام از ترکیبی از الگوریتمها، فرآیندها و طبقهبندیکنندهها برای تعیین مرتبطترین محتوا برای هر کاربر استفاده میکند. سیگنال های مختلفی مانند فعالیت کاربر، اطلاعات پست، تاریخچه تعامل و اطلاعات مربوط به سازنده محتوا را در نظر می گیرد.
قبلا، همه چیز در مورد دو بار ضربه زدن و فالو کردن بود، اما با افزایش فالوورها و رباتها، اینستاگرام تصمیم گرفت به محتوا در صفحه اکسپلور و فید بر اساس تعاملات معتبرتر پاداش دهد. اینستاگرام تعامل را یکی از معیارهای اصلی برای نمایش پست ها در فید کاربران قرار داده است. اگر کاربران بیشتری با پست های شما تعامل داشته باشند، احتمال دیده شدن پست های شما در اکسپلور و فید دنبال کنندگان بیشتر خواهد شد. جنکینز، آر دی (2018) همچنین در مورد اهمیت ایجاد یک جامعه قوی در اینستاگرام صحبت می کند.
بهطور منظم عملکرد پستهای خود را تحلیل کنید تا بفهمید کدام نوع محتوا بهتر عمل کرده است. با استفاده از اطلاعات جمعآوریشده، میتوانید استراتژی محتوای خود را بهبود دهید. علاوه بر این روشن شدن این اعلانها سیگنال مثبتی به الگوریتم اینستاگرام بوده که نشان میدهد پیج شما، یک پیج محبوب و پرمخاطب است. با استفاده از این تکنیک میتوانید پستهای مرتبط خود را در تلفیق با مکانهای محبوب مانند برج میلاد، میدان نقش جهان، حافظیه و... البته در ویدیو زیر هم ما به شما یک نرمافزاری را معرفی میکنیم که با استفاده از آن میتوانید هشتگهای مرتبط با پستتان را به راحتی پیدا کنید و میزان بازدید خود را هم افزایش دهید. آنچه آنها لایک میکنند، ویو میزنند و در مورد آن نظر میدهند، بر الگوریتم اثر میگذارد.
یکی از کارآمدترین روشها برای پیدا کردن طولانیترین زیررشته پالیندرومی، استفاده از رویکرد «Expand-Around-Center» است. در این مطلب تصمیم گرفتهایم که سوال مطرح شده را با کمک این رویکرد حل کنیم. رشته پالیندروم به مجموعهای از کاراکترها گفته میشود که از هر دو سمت ابتدا و انتها به یک شکل خوانده میشود. برای مثال میتوان به کلمات «گرگ» و «درد» در فارسی و کلمات «Mom» و «Dad» در انگلیسی اشاره کرد.
طبق قوانین اینستاگرام اشخاص می بایست برخی نکات را هنگام انتشار پست و استوری یا ریلز رعایت کرده تا نتایج بهتری از فعالیت خود دریافت کنند. در این مقاله به آموزش الگوریتم برای اکسپلور و بررسی نکات مربوط به انتشار پست، استوری و ریلز پرداخته شده است. برخی از ادمین ها سوالاتی در خصوص تغییرات 2024 و خروج صفحه از الگوریتم داشته که در انتهای مقاله توضیحاتی در این خصوص آورده شده است. از طریق مطالعه این مطلب می توان با راهکارهایی برای افزایش فالوور آشنا شد.
این الگوریتم در نهایت به کاربران کمک میکند آنچه را که میخواهند مشاهده کنند ببینند و با هر تعاملی که روی پلتفرم دارند، آن تجربه را کنترل میکنند. استوری های اینستاگرام، ابزارهای تعامل بیشتر را برای جذب فالوورهای جدید و بازگشتی به شما میدهد. آنها ممکن است به اندازه Reels در الگوریتم اینستاگرام نقش داشته باشند، اما ابزار بهتری برای تعامل با مخاطبان شما (و در حالت ایدهآل، فروش به مخاطبان) وجود ندارد.
آهنگ ریلز یکی از جذاب ترین بخش های آن بوده و استفاده از آهنگ ترند کمک کننده است. سناریونویسی استوری و ایجاد انگیزه در مخاطب برای تماشای تمامی استوری ها اهمیت دارد. پست ابتدا به 10 درصد از فالورها نشان داده شده و در صورتی که تعامل مناسبی صورت گیرد، برای سایرین قابل مشاهده خواهد بود. به دلیل ماهیت کوتاه آنها، به موقع بودن برای استوری ها اهمیت کمتری دارد – اما زمانی که فاصله یک استوری به بیش از 10 ساعت برسد، می تواند تأثیر کمی بر رتبه بندی داشته باشد. و اگر در رسانه های اجتماعی کار می کنید، می توانید از این به نفع خود استفاده کنید. برای اطمینان از اینکه محتوای شما با این استاندارد فرمت مطابقت دارد، میتوانید از راهنمای اندازهی Reels استفاده کنید.
احتمالاً با زیر و بم اینستاگرام آشنایی دارید و زیاد در صفحه اکسپلور و فید وقت گذراندهاید. صفحه فید (FEED POST یا خانه) همان صفحهای است که در آن پست فالورهای شما برایتان نمایش داده میشود و صفحه اکسپلور، صفحه سرچ است که با آیکون ذرهبین شناخته میشود. اضافه کردن لینک به وب سایت، کانال تلگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی در بخش بیو می تواند به جذب مخاطبان بیشتر کمک کند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت در بیو نیز می تواند باعث افزایش دیده شدن در جستجوهای اینستاگرام شود.
توجه داشته باشید که تگ کردن موقعیت مکانی برای تمام محتواها ضروری نیست. در صورتی که موضوع پست شما ارتباطی به موقعیت مکانی خاصی ندارد، استفاده از این قابلیت الزامی نیست. اگر بخواهیم عوامل موثر بر رتبه بندی در الگوریتم جدید اینستاگرام 2024 را به طور کلی دسته بندی کنیم، به شرح زیر خواهد بود.
در این مقاله به شما نشان میدهیم که الگوریتم اینستاگرام چطور کار میکند و محتوای شما چه مسیری را تا دیدهشدن طی میکند. در ادامه با جریان همراه شوید تا متوجه شوید چگونه میتوانید در اینستاگرام بیش از پیش دیده شوید. چاره و راه حل این است که شخص سوابق جستجو را حذف کرده و پست های مورد علاقه را از طریق تنظیمات و در بخش Suggested Content تغییر داده تا به مرور زمان وضعیت بهبود یابد.
بر اساس تحقیقات اخیر، رسانه های اجتماعی با تقویت نقش مصرف کنندگان در بازار، مشارکت بازار را تسهیل می کنند. با این حال، تنها تعداد کمی از مطالعات به جزئیات در مورد اهمیت واقعی رسانههای اجتماعی و کاربران آن در شکلدهی بازار میپردازند. از سوی دیگر، مطالعات شکلدهی بازار مبتنی بر کاربر، نقش اصلی، به عنوان مثال، وبلاگنویسان مد را در کار نهادی، تقویت منطقهای بازار نهادی، و بیثباتی شیوههای بازار نهادینه شده را تصدیق میکنند. با این حال، این جریانهای تحقیقاتی نقش فزاینده فناوری دیجیتال و زیرساختها را در پویاییهای بازار در نظر نمیگیرند و در عوض فقط به رسانههای اجتماعی به عنوان نقش فعالکننده یا واسطهای نگاه می کنند. این نشان میدهد که الگوریتم صفحه اکسپلور، محتوای بصری پستهای شما را به همراه کلمات در کپشن شما در نظر میگیرد. علاوه بر این، پست مداوم استوری باعث میشود تا پروفایل شما به عنوان یک حساب کاربری فعال شناخته شود که این موضوع نیز میتواند به افزایش دیده شدن شما کمک کند.
در ادامه 4 عنصر مهم برای راه یافتن به صدر فید کاربران را با هم مرور میکنیم. برای موفقیت و کسب درآمد از اینستاگرام، باید تمام این نکات را رعایت کنید. ما هم مثل همیشه، قدم به قدم کنار شماییم و کاملترین «دوره آموزش اینستاگرام» را برایتان آماده کردهایم. در این دوره 25 ساعته، هرچیزی که نیاز است بدانید را به شما آموزش میدهیم؛ کافی است به صفحه دوره بروید و سرفصلها/توضیحات آن را بررسی کنید. مردم زمانی که برندها (حتی برندهای کوچک و محلی) با آنها تعامل میکنند هیجانزده میشوند و تشویق میشوند که بیشتر لایک کنند، نظر بدهند و به اشتراک بگذارند. مهمترین بخشی که در آموزش الگوریتم نویسی باید بر روی آن تاکید کرد درک کامل و صحیح مسئله است.
این نوع تعاملات باعث میشود که الگوریتم اینستاگرام به نفع شما کار کند و همچنین به شما کمک میکند تا روابط واقعی با فالوورهای خود ایجاد کنید. از آنجایی که این روزها محتوای زیادی در اینستاگرام وجود دارد، برجسته کردن پستهای خود دائما سختتر میشود. برخی از سازندگان بر این باورند که این الگوریتم فقط به محتوا با نرخ تعامل ۲۰ درصد پاداش میدهد، به این معنی که پست شما تنها یکپنجم شانس دارد تا در صفحه فید یا کاوش در اولویت قرار گیرد. این الگوریتم بر اساس سیگنالهای مختلفی که از فعالیتهای کاربران در اینستاگرام جمعآوری میکند، عمل میکند. این سیگنالها شامل اطلاعات مربوط به پستها، فعالیت کاربران و تاریخچه تعاملات آنها است.
ممکن است وسوسه شوید کارهای بیشتری انجام دهید، اما در انجام کارها خیلی سریع عجله نکنید. هنگامی که عادت به تولید منظم با محتوای عالی پیدا کردید، میتوانید شروع به مقیاسگذاری و پستهای بیشتر کنید. الگوریتم نویسی شامل چند مرحله است که باید به صورت دقیق و منظم، پشت سر هم اجرا شوند. از آنجا که هدف این مطلب، آموزش الگوریتم نویسی است، بهترین روش نوشتن الگوریتم را همراه با مثال مناسب توضیح دادهایم. هشتگهای پرطرفدار مثل #Reels یا #Instagram میلیونها پست دارن و ریلزت توش گم میشه. مثلاً اگه ریلزت درباره غذاست، بهجای #Food از #غذای_خونگی_۲۰۲۵ یا #آشپزی_سریع استفاده کن.
صدا تمیز و مرتبط با محتوا، کاربرا رو نگه میداره و بازدیدت رو میبره بالا. مثلاً توی استوری بگو "یه کلیپ از روزتون بفرستید تا با هم ریلز بسازیم!" یا اگه پیج طنزه، ازشون بخواه یه جوک بگن و تو بهترینها رو توی ریلز نشون بده. این کار هم پیجت رو فعالتر نشون میده، هم ریلزت رو به دوستای فالوورات میرسونه و بازدیدش میره بالا. به عبارت دیگر، شما زمانی میتوانید از فعالیتهایتان در اینستاگرام بهره ببرید که بتوانید رضایت الگوریتم این پلتفرم را جلب کنید.
اهمیت کامنت های معنادار بسیار بیشتر از نظرات حاوی ایموجی و فاقد کلمات است. به زبان ساده، الگوریتم اینستاگرام به اطلاعات مربوط به محتوا (Reels، پستهای فید و استوریها) و کاربران (علاقهمندیها و رفتارشان در پلتفرم) نگاه میکند تا محتوای مناسب را به افراد مناسب ارائه دهد. الگوریتم اینستاگرام، با هدف ارائه محتوای مرتبط و جذاب به کاربران، مدام در حال تغییر و تحول است. این الگوریتم، محتوا را بر اساس رفتار و ترجیحات کاربران فردی، سازماندهی و رتبهبندی میکند.
پلتفرم تبلیغاتی اینستاگرام به این کسب و کارها اجازه می دهد تا مخاطبان خاصی را بر اساس علایق، جمعیت شناسی و رفتار خود هدف قرار دهند. کسب و کارهای کوچک علاوه بر بهینه سازی محتوا و استراتژی خود، می توانند از تبلیغات پولی در اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان بیشتری استفاده کنند. همراه با تبلیغات هدفمند، کسب و کارها می توانند به کاربرانی دسترسی پیدا کنند که احتمالاً به محصولات یا خدمات آنها علاقه مند هستند و شانس فروش را افزایش می دهند. برای کسب و کارهای کوچک، قدرت الگوریتم اینستاگرام می تواند عاملی حیاتی در افزایش دید و جذب مشتریان جدید باشد. با درک کارکرد عملکرد الگوریتم و نحوه بهینه سازی محتوا و استراتژی، کسب و کارهای کوچک می توانند شانس خود را برای حضور در فیدهای مشتریان بالقوه و به دست آوردن فالوورهای بیشتر افزایش دهند. در حالی که اینستاگرام طی سالها تغییراتی در الگوریتم خود ایجاد کرده است، مشخص نیست این تغییرات چگونه بر دسترسی ارگانیک کسب و کارهای کوچک تأثیر گذاشته است.
در نهایت، محتوای زماندار و جذاب که کاربران را به مشاهده مداوم ترغیب میکند، نقش مهمی در بهینهسازی الگوریتم استوریهای اینستاگرام دارد. همچنین، محتواهای تعاملی مانند نظرسنجیها، سوالات و استیکرها بیشتر دیده میشوند زیرا کاربران را به تعامل بیشتر تشویق میکنند. در نتیجه، احتمال دیدهشدن این محتواها در بالای فید استوریها افزایش مییابد. با تمرین و رعایت مراحل فهرست بالا، میتوانید الگوریتمهایی قدرتمندی بنویسید که طیف گستردهای از مسائل را حل میکنند. در این مطلب از مجله فرادرس تلاش کردیم تا به شکل خلاصه و مفید آموزش الگوریتم نویسی را به مخاطبان خود عرضه کنیم. فقط به یاد داشته باشید که برای خبره شدن در کار طراحی و نوشتن الگوریتم بیشتر از حفظ نکات تئوری لازم است که مسائل مختلفی را به صورت عملی حل کنیم.
در بخش استوری نیز ابزارهای قدرتمندی از جمله نظرسنجی، برگزاری لایو برای معرفی محصول جدید یا استوری اسلایدی برای نمایش رویداد و … وجود دارد. برای هر استوری میتوانید یک سوال یا جمله جذاب تعریف کنید تا کاربر یا ریپلای دهد یا استوری را برای دوستان خود بفرستد. شبکه اجتماعی اینستاگرام که یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس و ویدئو به شما می رود، در سال 2010 توسط مایک کرایگر و کوین سیستروم خلق و در سرتا سر جهان اجرا شد. در حال حاضر شرکت متا یا همان فیسبوک اسبق مالکیت این شبکه اجتماعی پر طرفدار را در دست دارد. 4- چهارمین قانون الگوریتم اینستاگرام به ما می گوید که در هر 24 ساعت اجازه انتشار تنها 25 پست را خواهید داشت و در هر پست می توانید تا 2200 کلمه محتوا بنویسید. تشخیص اینکه آهنگ روی ویدئوی شما دارای کپی رایت هست یا نه تنها گوشهای از کاربرد الگوریتم اینستاگرام و هوش مصنوعی آن است.
با استفاده از دیدگاه بوجود آمده، مطالعه حاضر قصد دارد این نشانه های بیانگر کدهای فرهنگی و شبکه ای را به عنوان بیان دیجیتال معنا و درک بازار در سراسر رسانه های اجتماعی تجزیه و تحلیل کند. این مطالعه این کار را با تمرکز بر فرآیندهای تعاملی انجام میدهد که بازارها را از طریق رسانههای اجتماعی در میان پیکربندیهای مختلف بازیگران (غیر) بازار انسانی کدگذاری میکنند. همانند پستهای فید، اینستاگرام Reels را بر اساس آنچه که فکر میکند بیننده احتمالاً با آن تعامل خواهد داشت، اولویتبندی میکند و از مجموعهای از سیگنالها برای کمک به رتبهبندی محتوا استفاده میکند. آیا به آن میزان از انگیجمنت و تعاملی که دوست دارید دست پیدا نمیکنید؟ خیلی از اوقات راهکار مورد نیازتان به سادگی چسباندن یک استیکر روی استوریها است. درون استوریهای اینستاگرام میتوانید به سراغ گزینههای متنوعی مانند استیکرهای سوال، اسلایدرهای اموجی و نظرسنجیها بروید تا تعاملی مستقیم با طرفداران و دنبالکنندگان خود داشته باشید. با افزودن ویدیوهای ریل به تقویم محتوایی خود، فرصتهای تازه برای دیده شدن را در آغوش بگیرید.
حتی اینستاگرام قابلیت دنبال کردن هشتگ را هم به کاربران خود داده است؛ به این صورت که کاربران میتوانند هشتگ مورد نظر خود را FOLLOW کنند تا تمامی پستهای مربوط به آن، در صفحه فید آنها نمایش داده شود. پس به پست کاربران خود سر بزنید، آنها را لایک کنید، نظر ارسال کنید و حتی برای آنها دایرکت بفرستید تا این ارتباط را مداوم و قویتر کنید. میتوانید در پستها و استوریهای مرتبط خود، دوستان و دیگر افراد (مخصوصاً افراد تأثیرگذار یا اینفلوئنسرها) را تگ و منشن کنید. ممکن است پیج شما با موضوع سرگرمی و طنز بیش از 100 هزار دنبال کننده داشته باشد؛ اما پستهایی که با محتوای طنز ورزشی منتشر میکنید، لایک و کامنت بیشتری از طرف مخاطبان دریافت کند. پس شما هم سعی کنید که تمرکز خود را بیشتر به سمت این نوع محتوا (البته نه در تمامی محتوای پیج خود) ببرید تا شانس حضور پستهایتان در اکسپلور افزایش پیدا کند.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام