چطور از درآمد ادمین اینستاگرام بیشتر بهره برداری کنیم؟2024-05-24

کسب درآمد از ادمینی اینستاگرام و مدیریت پیج راهنمای شروع

ابتدا به ذهنیت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک ادمین حرفه‌ای می‌پردازیم و سپس درباره‌ی مهارت‌های ادمین، روتین روزانه ادمین و سبک زندگی ادمین اینستاگرام نیز صحبت می‌کنیم. این فرد به عنوان مجری اینستاگرام شناخته شده که مسئولیت هماهنگی تیم انتشار محتوا و برنامه‌ریزی برای تولید محتوا را بر عهده دارد. این فرد با نظارت به روند کار و اطمینان از هماهنگی اعضای تیم، به تحقق اهداف محتوای پیج کمک فراوانی می‌کند. این ادمین مستقیماً در مقابل دوربین قرار گرفته و با فالوورها تعامل بسیار مستقیمی برقرار می‌کند. او مسئولیت تولید محتوای شخصی و ارتباط با فالوورها را هم به عهده خواهد داشت.

شات متقابل

در این شغل شما می‌توانید از مهارت‌ های خود در مدیریت، تولید محتوا و بازاریابی استفاده کنید و به درآمدی قابل‌ توجه دست پیدا کنید. داشتن یک ایده خلاقانه نیز می تواند تاثیر زیادی در قبولی درخواست شما داشته باشد. مثلا برای کسب و کار مورد نظر توضیح دهید ایده ای که در خصوص ادمین بودن پیج اینستاگرام دارید می تواند میزان بازدهی پیچ مورد نظر و فروش در پیج را افزایش دهد. شما باید بتوانید صاحب کسب و کار را متقاعد کنید تا با شما همکاری کند. مهارت‌های مذاکره و توانایی ارتقای سطح کار نیز از دیگر عواملی است که می‌تواند به افزایش درآمد ادمین کمک کند. در نهایت، ادمین‌ها با بهبود مهارت‌های خود و همکاری با کسب‌وکارهای بزرگ‌تر، می‌توانند درآمد خود را به سطوح بالاتری برسانند.

فراموش نکنید که فروش همه‌چیز نیست و اعتبار کارفرما و پیج کاری او نیز بسیار مهم است. در این قسمت از آموزش ادمین اینستا، مهم‌ترین مهارت‌های یک ادمین حرفه‌ای را به شما ارائه می‌کنیم. مهارت‌هایی که روز به روز آن‌ها را در کارشان حرفه‌ای‌تر می‌کند و همین باعث می‌شود به قول ما قدیمی‌ها پول روی پول بگذارند! آموزش نحوه کار با اینستاگرام قبل از ورود به فعالیت‌های حرفه‌ای به افراد این امکان را می‌دهد که با پیج‌های بزرگ و رقبای قدرتمند به خوبی رقابت کنند. ادمین تدوینگر ویدیوهای اینستاگرام، مسئول ویرایش ویدیوها، صداگذاری ایجاد افکت، زیرنویس و لوگو خواهد بود.

در واقع این شغل نیاز به آزمایش و تجزیه و تحلیل آماری دارد، یعنی ادمین با انتشار محتوا در ساعات مختلف روز به این نتیجه برسد که مطالب در چه زمانی بیشترین بازدید را دارند. قطعا با بررسی وظایف ادمین اینستاگرام، می‌توانیم به درک بهتری از این اصطلاح برسیم. با توجه به مطالب فوق، متوجه شدیم که واژه ادمین به معنای مدیر و مدیریت است و ادمین اینستاگرام به شخصی اطلاق می‌شود که صفحه‌ای را در این شبکه اجتماعی مدیریت می‌کند.

در هر به‌روزرسانی جدید، اینستاگرام به تعامل میان پیج و مخاطب اهمیت بیشتری می‌دهد. یعنی هر چه افراد در صفحه شما فعالیت داشته باشند مثلا محتواهای شما را لایک کنند، به اشتراک بگذارند، ذخیره کنند و برای شما کامنت و ریپلای بگذارند، پیج شما بیشتر دیده می‌شود و رشد می‌کند. یک ادمین حرفه‌ای، محتوا را به گونه‌ای تولید می‌کند که بیشترین تعامل را با مخاطب ایجاد کند. هیچ چیز به اندازه تولید محتوای حرفه ای نمی تواند میزان درآمد شما را از طریق ادمینی اینستاگرام افزایش دهد. اگر می خواهید در این زمینه موفق شوید حتما تولید محتوای حرفه ای را یاد بگیرید. یادگیری تولید محتوا با موبایل در این زمینه می تواند کمک بسیاری به شما کند به دلیل اینکه دیگر نیازمند تجهیزات گران قیمت نخواهید بود.

در ادامه مسیر ادمین شدن برای افرادی که قصد فعالیت به عنوان ادمین اینستاگرام دارند را به طور کامل آموزش می‌دهیم. اما اگر می‌خواهید به روزترین میزان حقوق یک ادمین را ببینید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت‌های کاریابی سر بزنید یا مستقیماً با خود ادمین‌ها در ارتباط باشید. توجه داشته باشید که مسیر شما برای کسب درآمد از شغل ادمینی، از آموزش می‌گذرد. یعنی اینکه، شما باید کار کردن با اینستاگرام را کامل و جامع بلد باشید.

این مهارت‌ها تاثیر زیادی روی درآمد ادمین اینستاگرام دارند، زیرا کارفرمایان معمولا به دنبال ادمین‌هایی هستند که بتوانند نقش مشاور را نیز ایفا کنند. فرصت استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری نه‌تنها به شما امکان می‌دهد که درآمد مناسبی داشته باشید، بلکه آزادی عمل و انعطاف‌پذیری بالایی نیز به شما ارائه می‌دهد. پس اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد از خانه هستید، این شغل را جدی بگیرید و با تلاش و پشتکار به موفقیت دست یابید. در این مقاله این باهم وظایف یک ادمین اینستاگرام را بررسی کردیم و متوجه شدیم که شغل ادمینی اینستاگرام چه مزایایی دارد.

در واقع ادمین باید استانداردهای بازاریابی و نحوه تشویق مشتریان را بلد باشد و با خلاقیت لازم و مهارت تولید محتوا، کپشن‌های عالی و موثری بنویسد. میزان حقوق و مزایای ادمین بستگی به مهارت و توانایی او در مدیریت صفحه اینستاگرام دارد. برای صاحب صفحه ممکن است نیازی به داشتن همه موارد فوق در یک ادمین نباشد، از طرفی یک صفحه به فردی به عنوان ادمین با تمام قابلیت های ذکر شده نیاز دارد.

امروزه بسیاری از افراد تنها در خانه و با فعالیت مجازی درآمدهای قابل توجهی کسب می‌کنند. شغل ادمین Instagram یکی از فرصت‌های جذاب دنیای دیجیتال است که می‌توانید بدون حضور فیزیکی در محل کار، از خانه کسب درآمد نمایید. بسیاری از کسب و کارها و افراد به دنبال مدیریت حرفه‌ای پیج‌های خود بوده و این فرصت مناسب برای کسانی است که به دنبال شغل منعطف و دورکاری هستند. اما با این حال بسیاری از افراد از شروع کار ادمینی در اینستاگرام واهمه دارند و فکر می‌کنند که ممکن است شغل دلخواه خود را پیدا نکنند.

  • ادمین‌های حرفه‌ای در کنار مدیریت محتوا، باید قادر باشند مشاوره‌های مفیدی به کارفرما ارائه دهند.
  • محتوای صادقانه و واقعی که حس اعتماد را ایجاد کند، می‌تواند کلید موفقیت شما باشد.
  • {
  • از سوی دیگر، ادمین‌هایی که تنها وظیفه مدیریت پست‌ها و پاسخ به کامنت‌ها و دایرکت‌ها را دارند، طبیعتا درآمد کمتری خواهند داشت.
  • |}
  • یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در میزان دریافتی ادمین‌های اینستاگرام، تعداد فالوورهای پیج است.
  • {
  • در این مقاله باهم مزایای ادمین شدن و وظایف یک ادمین اینستاگرام را بررسی کردیم و همچنین به این سوال که چگونه ادمین اینستاگرام شویم پاسخ دادیم.
  • |}{
  • در فضایی که کاربران با انبوهی از محتواهای مختلف روبه‌رو هستند، نوشتن کپشن‌های جذاب و روایت داستان‌هایی گیرا می‌تواند تمایز بزرگی ایجاد کند.
  • |}

حقوق ادمین پیج اینستاگرام چقدر است؟

گاهی اوقات یک ادمین باید مجموعه‌ای از کارهای مختلف از جمله مدیریت محتوا، پاسخگویی به دایرکت‌ها و کامنت‌ها، تحلیل داده‌ها و افزایش فالوورها را انجام دهد. ادمین‌های حرفه‌ای در کنار مدیریت محتوا، باید قادر باشند مشاوره‌های مفیدی به کارفرما ارائه دهند. این مشاوره‌ها می‌تواند در زمینه‌های تبلیغات، بازاریابی و استراتژی‌های رشد پیج اینستاگرام باشد. یکی از مهم‌ترین وظایف ادمین اینستاگرام این است که باید پست‌ها و استوری‌ها را به طور منظم و مطابق با زمان‌بندی مشخص منتشر کند. این کار نیاز به دقت و نظم بالا دارد تا پیج همیشه فعال و به‌روز باشد و فالوورها از طریق انتشار محتواهای به‌موقع و مرتبط با نیازهایشان جذب شوند.

هدف نهایی ما این است که فضایی ایجاد کنیم که به آن «بهشت تیمی» می‌گوییم؛ جایی که هر عضو تیم احساس ارزشمندی و رضایت کند. برای تبدیل شدن به یک ادمین اینستاگرام نیز باید روی کسب آموزش، مهارت‌های مختلف و… تمرکز کنید. بنابراین، زمانی که مشتری می‌خواهد محصولی را به‌طور مستقیم در اینستاگرام سفارش دهد، ادمین باید اطلاعات او را دریافت و به واحدهای فروش و تحویل ارجاع دهد. ادمین باید این کار را با دقت و سرعت انجام دهد تا سفارشات به موقع و به درستی به دست همه مشتریان برسد.

حالا همه یک گوشی هوشمند دارند که از طریق آن می‌تواند Admin اینستاگرام شوند. همچنین از طریق کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا یک تبلت هم می‌توانید مدیریت پیج‌های اینستاگرام را برعهده بگیرید. برای موفقیت یک پیج اینستاگرام، ادمین باید به کامنت ها و دایرکت های مخاطبان پاسخ دهد. پاسخگویی صحیح به دایرکت ها و کامنت ها تاثیر زیادی در افزایش موفقیت و فروش یک پیج می گذارد.

هر چقدر توانایی بیشتری در زمینه‌ی مدیریت تبلیغات داشته باشید و بتوانید با کمترین مبالغ، بیشترین فالوور ممکن را ایجاد کنید، درآمد شما هم بیشتر خواهد بود. در کنار بهره‌گیری از محتواهای رقبا سعی کنید از خلاقیت خودتان برای تولید محتوا و تبلیغات استفاده کنید. گاهی وقت‌ها یک خلاقیت شما آنقدر بازدهی مثبت دارد که حتی رقبا سعی می‌کنند از شما تقلید کنند. برای تقویت ایده‌یابی می‌توانید از بهترین رقبا الگو بگیرید و سعی کنید محتواهایی، جذاب‌تر و بهتر تولید کنید. پست و استوری‌هایی که برای یک کسب‌وکار تولید می‌کنید باید بر اساس یک استراتژی و هدف باشند و نباید وقت خودتان را با انجام کارهای متفرقه تلف کنید. امروزه اینستاگرام به یک اپ جدانشدنی از انسان‌ها تبدیل شده است و هر روزه افراد زیادی وقت خودشان را در این شبکه‌اجتماعی صرف می‌کنند.

در برخی از کسب‌وکارها، ادمین اینستاگرام باید با تیم‌های دیگر مانند تیم بازاریابی، تیم تولید محتوا و تیم پشتیبانی همکاری کند. این همکاری‌ها به هماهنگی بیشتر در تولید محتوا و اجرای استراتژی‌های کلی کسب‌وکار کمک می‌کند. ادمین باید بتواند با دیگر اعضای تیم به‌خوبی ارتباط برقرار کرده و در راستای اهداف مشترک کار کند. ادمین باید با توجه به تحلیل داده‌ها و شناخت رفتار مخاطبان، بهترین زمان‌ها برای انتشار پست‌ها را شناسایی کند.

ادمین‌هایی که وظایف متنوع‌تری از جمله تولید محتوا، تبلیغات، تعامل با مخاطبان و برنامه‌ریزی برای رشد پیج را بر عهده دارند، معمولا درآمد بالاتری دارند. در مقابل، ادمین‌هایی که مسئولیت‌های محدودی دارند، درآمد کمتری دریافت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین عواملی که روی درآمد ادمین اینستاگرام تاثیر دارد، مهارت‌ها و توانایی‌های آن فرد است.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

این ایده‌ها می‌توانند از ذهن خودتان سرچشمه بگیرند یا با الهام از محتوای پیج‌های رقیب شکل بگیرند. در هر صورت، توانایی خلق و انتخاب ایده‌های مناسب، کیفیت و تاثیرگذاری محتوای شما را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد. به وسیله داشتن مهارت برقراری ارتباط با کاربران، تولید محتوای خلاقانه صرف زمان کافی برای پاسخگویی به سوالات، نیازهای کاربران و تنظیم تقویم محتوایی می‌توان به یک ادمین ماهر تبدیل شد.

یک ادمین خوب باید با ابزارهای تولید محتوا آشنا باشد تا بتواند از آنها برای تولید یک محتوای منحصر به فرد استفاده کند. هر اندازه کاربر محتوای یک پیج را بیشتر بپسندد شانس آن نیز برای موفقیت به همان نسبت افزایش خواهد یافت. برای بسیاری از مشاغل و فعالیت‌ها، داشتن یک حساب اینستاگرام به‌عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند، تبلیغاتی و ارتباطی امری ضروری و اساسی به شمار می‌آید. یکی دیگر از امکانات اینستاگرام که کاربران می‌توانند با استفاده از آن به درآمد برسند، خرید اشتراک است. در این روش مخاطبان پیج شما می‌توانند با پرداخت مبلغ مشخصی در هر ماه، مشترک پیج شما شوند و به محتواهای اختصاصی دسترسی پیدا کنند. روش‌هایی که تاکنون برای کسب درآمد از اینستاگرام معرفی کردیم همگی توسط خود گرداننده پیج انجام می‌شوند و پلتفرم اینستاگرام نقش مستقیمی در این درآمدزایی ندارد.

نکته مهم این است که شما باید در هر دوره، نتایج تقویم محتوای خود را ارزیابی کرده و سعی کنید در دوره بعدی آن را بهبود دهید. ویدیوهای وایرال شده در گذشته را بررسی کرده و سعی کنید وجه اشتراک آن‌ها را پیدا کنید. همچنین از این کار می‌توانید برای ایده‌گرفتن محتوای خود نیز استفاده کنید. همچنین فیلمبرداری باکیفیت، نورپردازی مناسب، صداگذاری خوب و تدوین تمیز همگی در جلب توجه مخاطب تاثیرگذار هستند.

گاهی اوقات یک ویدیوی وایرال می‌تواند به‌اندازه صدها میلیون صرف بودجه برای تبلیغات، بازدهی داشته باشد. وقتی که برای ۵ پیج مختلف برنامه‌ریزی استراتژیک انجام دهید، پس از مدتی در این مهارت حرفه‌ای خواهید شد. همچنین برای بیشتر دیده شدن تبلیغات پیج تان، می توانید از ترفند هایی نظیر خرید کامنت سفارشی استفاده کنید. با رعایت چند نکته ابتدایی، شما هم می توانید مثل یک مدیر موفق در عرصه تولید و ارائه محتوا عمل کنید. همین حالا با ثبت‌نام در دوره “ابتکاری نو”، مسیر حرفه‌ای شدن خود را آغاز کنید. حضور در گروه‌ های مرتبط، شرکت در سمینارهای دیجیتال مارکتینگ و ارتباط با متخصصان، می‌تواند فرصت‌ های شغلی بیشتری برای شما فراهم کند.

در این مقاله قرار است خیلی ساده و کاربردی، این تکنیک را بشناسید و یاد بگیرید چطور از آن به نفع پیجتان استفاده کنید. این مجموعهٔ قدیمی، باسابقه و فعال در فضای دیجیتال ایران، آموزش‌های تخصصی‌تری مثل آموزش ادمینی هم دارد که می‌توانید در سایت ادمینی دیدوگرام دنبال کنید. با داشتن این مهارت، هزینه‌های تبلیغات در بهینه‌ترین حالت ممکن خواهد بود. شما به‌عنوان ادمین اینستاگرام باید به‌صورت دوره‌ای آنالیزهای مختلفی انجام دهید. استفاده از جلسات طوفان فکری یکی از روش‌های تقویت خلاقیت در تولید محتواست. یک کاغذ و قلم بیاورید و به مدت ۲۰ دقیقه به‌صورت پیوسته ایده‌های خلاقانه را برای تولید محتوا بنویسید.

از روش‌های ساده و رایج مانند تبلیغات پست‌های پربازدید تا راهکارهای پیشرفته‌تر مانند همکاری با برندها و فروش محصولات. با مطالعه این مقاله، شما قادر خواهید بود استراتژی‌هایی مناسب برای کسب درآمد از اینستاگرام را پیاده‌سازی کنید و در مسیر موفقیت خود قدم بردارید. به‌طور کلی، میزان حقوق و مزایای ادمین اینستاگرام، بستگی به مهارت‌ها و توانایی‌های او در مدیریت پیج، نیازهای کارفرما یا صاحب اصلی پیج، تعداد فالوورهای پیج و… دارد.

برای ایده گرفتن می‌توانید از مقاله ایده تولید محتوا برای اینستاگرام ما استفاده کنید. اگر شات کردن نتیجه خوبی داشت، می‌توانید به همکاری‌های طولانی‌تر فکر کنید. مثلاً چند شات متقابل در بازه‌های زمانی مختلف انجام دهید یا محتوای مشترک تولید کنید. اگر قرار است صفحه‌ای را شات کنید، ابتدا نگاهی به کیفیت محتوای آن بیندازید. آیا پست‌های جذاب، منظم و مرتبطی دارد؟ آیا محتوای آن ارزشمند است؟ شات کردن صفحه‌ای با محتوای ضعیف ممکن است اعتبار شما را هم تحت تأثیر قرار دهد. قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحه‌ای که معرفی می‌کنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند.

ولی یک عامل، تأثیر بسیار زیادی در میزان فروش، رونق و توسعه چنین بیزینس‌هایی دارد و آن «توانمندی‌ها، مهارت‌ها، خلاقیت و نبوغ ادمین یک پیج اینستاگرام» است. « ادمین (Admin) مخفف کلمه ادمینیستریتور (Administrator) و از نظر لغوی به معنای مدیر، رئیس یا سرپرست است. در اصطلاح کسب و کارهای اینستاگرامی، به کسی که یک اکانت یا پیج اینستاگرامی را مدیریت می‌کند، ادمین گفته می‌شود». برای پیدا کردن چنین شغلی تنها کافی است به پلتفرم‌های استخدام آنلاین مراجعه کنید. با مراجعه به این پلتفرم‌ها خواهید دید که تقاضا برای استخدام ادمین اینستاگرام بسیار زیاد است و آگهی‌های مختلفی برای این کار ثبت شده است. شما می‌توانید با ارسال رزومه خود در یکی از این موقعیت‌های شغلی مشغول به کار شوید و از اینستاگرام به درآمد برسید.

اگر می‌خواهید شات زمان طولانی‌تری در پیج شما باشد، می‌توانید از پست استفاده کنید. در این روش یک تصویر یا ویدئو از صفحه یا محصول شخص مورد نظر منتشر می‌کنید و در کپشن توضیحاتی درباره آن می‌نویسید. این دوره با هدف آشنا کردن مبتدیان با محیط اینستاگرام و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای شروع فعالیت در این پلتفرم طراحی شده است. هیچ‌کس انکار نمی‌کند که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی اعتیادآور بوده و ممکن است باعث مختل شدن انجام فعالیت‌های روزمره شود. البته باید این نکته مهم را به‌خاطر داشته باشید که خلاقیت شما باید در چارچوب برندینگ و استراتژی محتوایی کارفرما باشد. راه یادگیری این مهارت این است که سعی کنید در ابتدا با بودجه‌های پایین و به‌شکل‌های مختلف تبلیغ کنید تا اصول اولیه آن را یاد بگیرید.

هشتگ های نیچ، هشتگ هایی هستند که فقط یک طیف خاص از مخاطبان را هدف قرار می دهند و گستره زیادی را در بر نمی گیرند. اما چون بازار هدف آن ها کاملا مشخص است، بهتر می تواند مورد توجه و استقبال کاربران قرار گیرد. ادمین اینستاگرام باید توانایی نوشتن کپشن‌های جذاب و تاثیرگذار را داشته باشد.

اینستاگرام به تعامل کاربران اهمیت زیادی می‌دهد و این برای رشد پیج بسیار مهم است. ادمین باید با انجام اقداماتی مانند پاسخ به کامنت‌ها، برگزاری نظرسنجی‌ها و تعامل مستمر با فالوورها، انگیجمنت پیج را بالا نگه دارد. یکی از مسئولیت‌های اصلی ادمین اینستاگرام، جذب فالوورهای جدید و باکیفیت است. این کار نیاز به استراتژی‌های دقیق و هدفمند دارد تا مخاطبان واقعی و علاقه‌مند به خدمات یا محصولات برند جذب شوند. یک ادمین اینستاگرام حرفه‌ ای می‌تواند میان تیم‌ های تولید محتوا، تبلیغات و روابط عمومی هماهنگی ایجاد کند. تبدیل شدن به یک ادمین اینستاگرام موفق نیازمند ترکیبی از مهارت‌های فنی، خلاقیت، تجربه عملی و به‌روز ماندن با تغییرات دنیای دیجیتال است.

با توجه به میزان تعامل و تعداد دنبال کنندگان بالا، ادمین‌های معروف اینستاگرام می‌توانند مقدار قابل توجهی درآمد کسب کنند. این درآمد ممکن است از طریق تبلیغات، همکاری با برندها، فروش محصولات و خدمات، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، فروش فضای تبلیغاتی و غیره به دست آید. درآمد ادمین اینستاگرام یکی از موضوعات مهمی است که در دنیای کسب‌وکارهای آنلاین امروزی مطرح می‌شود. با توجه به اینکه اینستاگرام به یکی از پلتفرم‌های اصلی برای فروش محصولات و ارائه خدمات تبدیل شده، داشتن یک ادمین حرفه‌ای که بتواند پیج را به‌خوبی مدیریت کند، امری ضروری به نظر می‌رسد. با این دوره صفر تا صد تولید محتوا، پست، استوری، ادیت، تدوین، بنر گرافیکی و… را با موبایل یاد می‌گیرید. پس تهیه دوره و یادگیری مهارت‌های لازم، می‌توانید خودتان را در بخش متخصصان معرفی کنید تا کارفرماها بسته به نیاز خود، با شما ارتباط برقرار کنند.

ادمین‌هایی که قادر به تولید محتوای خلاقانه، طراحی گرافیک و تدوین استراتژی‌های تبلیغاتی هستند، معمولا حقوق بالاتری دریافت می‌کنند. از سوی دیگر، ادمین‌هایی که تنها وظیفه مدیریت پست‌ها و پاسخ به کامنت‌ها و دایرکت‌ها را دارند، طبیعتا درآمد کمتری خواهند داشت. این وظیفه شامل طراحی و ایجاد پست‌ها، استوری‌ها، ویدئوها و سایر محتوای بصری می‌شود.

استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری به دلیل انعطاف‌پذیری بالا و امکان کار از خانه، توجه بسیاری از کارجویان را به خود جلب کرده است. این شغل به‌ویژه برای کسانی که به شبکه‌های اجتماعی علاقه دارند و می‌خواهند بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار، درآمد قابل‌توجهی کسب کنند، گزینه‌ای ایدئال است. اگر صفحه اینستاگرام شما دارای تعداد زیادی دنبال کننده است، می‌توانید فضای تبلیغاتی در صفحه خود را به برندها و شرکت‌ها بفروشید. آن‌ها می‌توانند برای نمایش تبلیغات خود در صفحه شما هزینه پرداخت کنند. استخدام ادمین پیج اینستاگرام غیرحضوری می‌تواند در این زمینه کمک زیادی به شما کند.

بسیاری از کسب‌وکارها و صفحات اینستاگرامی برای مدیریت پیج خود به افرادی نیاز دارند که تجربه مدیریت یک پیج اینستاگرام را داشته باشند و بتوانند تمام کارهای مربوط به مدیریت صفحات آن‌ها را برعهده بگیرند. بنابراین اگر می‌خواهید به‌عنوان یک ادمین اینستاگرام دستاوردهای بزرگی برای کارفرمایان بسازید و بیشترین درآمد ممکن را ایجاد کنید لازم است مهارت‌های گفته شده را یاد بگیرید. توانایی طراحی‌ کمپین‌های تبلیغاتی و کمپین‌های فروش ویژه می‌تواند در کنار مدیریت تبلیغات، بیشترین فالوور و بیشترین فروش ممکن را برای پیج کارفرما رقم بزند. این مهارت از جمله مهارت‌هایی است که خیلی سریع، شما را نسبت به سایرین متمایز می‌کند. فرض می‌کنیم شما همیشه در ۱۰ دقیقه ابتدایی پس انتشار ویدیو، به‌طور میانگین ۱۰ کامنت از فالوورها دریافت می‌کنید اما پس از انتشار یک ویدیو تعداد کامنت‌ها به ۷۰ مورد می‌رسد.

{

چرا تبدیل شدن به ادمین اینستاگرام حرفه‌ای مهم است؟

|}

برای پیج‌های مختلف با توجه به گروه سنی مخاطب، ساعت آنلاین نیز متفاوت است. برای مثال اگر مخاطب پیج زنان خانه‌دار باشند، در هر ساعتی از روز ممکن است آنلاین شوند. اگر مخاطب پیج کارمندان دولتی هستند، باید از ساعت 14 عصر به بعد منتظر آنلاین شدن آن‌ها باشید. اگرچه کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام به چندین عامل بستگی دارد که به آن‌ها اشاره کردیم، اما یک روند کلی نیز برای این کار وجود دارد. برای پیج‌های متوسط میزان درآمد بین 6 تا 15 میلیون تومان است و اگر پیج بزرگ و مشهور باشد، سطح درآمد از 15 میلیون تومان بیشتر خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های شات کردن در اینستاگرام، تگ کردن صفحه مورد نظر است. بدون تگ کردن، مخاطبان نمی‌توانند به‌راحتی به صفحه معرفی‌شده دسترسی پیدا کنند. یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام توجه ویژه‌ای به سبک زندگی خود دارد و می‌تواند بین زندگی شغلی و زندگی شخصی خودش تفکیک ایجاد کند.

فراموش نکنید که با همین گوشی که دست شماست هم می‌توانید ویدیوهای باکیفیت و جذاب بسازید. ببینید مردم به چه چیزی علاقه‌مند هستند و بیشتر روی چه محتواهایی کامنت می‌گذارند. استفاده از صداها و آهنگ‌های ترند نیز می‌تواند به دیده شدن بیشتر ویدیوی شما کمک کند.

در قراردادی که میان ادمین پیج و صاحب اکانت بسته می شود مواردی مانند مسئولیت های ادمین، وظایف، ساعات کاری، حقوق و … ذکر می شود. کلیه این اطلاعات باید به طور دقیق نوشته شود تا بعدا هیچ کدام از طرفین نتوانند ادعایی خارج از موارد ذکر شده در قرارداد داشته باشند. معمولا افرادی که تعداد فالوور بالایی دارند برای رسیدگی به کلیه امور پیج خود یک یا دو ادمین استخدام می کنند و طی یک قرارداد رسمی، مبلغی پول به صورت ماهانه برای آن ها واریز می کنند. چنانچه شما به پرسش های آن ها سریع و کامل جواب دهید می توانید حس اعتماد مخاطبان را افزایش دهید و در نتیجه افزایش بازدید و فروش را برای خود به ارمغان بیاورید. با نکات ابتدایی در عین حال اصولی مدیریت پیج های اینستاگرامی آشنا شدید؛ در ادامه به  2 قانون مهم برای مدیریت حرفه ای پیج توجه کنید. او تنها به افزایش فالوور اکتفا نمی‌کند؛ بلکه با طراحی پروفایلی یکپارچه و استراتژی محتوایی منسجم، هویت منحصر به‌ فردی برای برند می‌سازد که در ذهن مخاطبان باقی بماند.

هر کسی که می‌خواهد این حرفه را انتخاب کند و در این کار پیشرفت کند، باید استفاده از این ابزارها برای تجزیه و تحلیل دقیق را یاد بگیرد. آشنایی با این ابزارها، به خصوص برای ادمین‌هایی که کار برنامه‌ریزی و مشاوره پیج را انجام می‌دهند، بسیار مهم است. همان‌طور که می‌دانید، اینستاگرام بیش از یک میلیارد حساب کاربری دارد که به هر حساب، پروفایل یا اکانت گفته می‌شود و هر پروفایل، یک صفحه یا پیج اینستاگرام در نظر گرفته می‌شود. بدون هیچ محدودیت سنی، هر کسی که گوشی داشته باشد می‌تواند برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کند و برای خود یک پیج بسازد. به جز چند تفاوت جزئی بین پیج سلبریتی‌ها (افراد مشهور) نسبت به افراد عادی، همه به یک اندازه می‌توانند از قابلیت‌ها و امکانات این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
منبع سایت