تأثیرگذار تبلیغات گوگل
هزینه تبلیغات در گوگل ادز و 7 فاکتور تاثیرگذار بر آن ویپدیا بلاگ صباویژن
با این هدف، حتی می توانید در کمپین های آینده خود امیدوار باشید تا تبلیغات گوگل ارزان تر از گذشته فعال شوند. خوب همه این ها بحث هایی است که افراد در مورد گران قیمت بودن تبلیغات در ادوردز مطرح می کنند. این پلتفرم تبلیغاتی هزینهبر خواهد بود و اغلب تبلیغ کنندگان همه بودجه خود را در یک مکان درست سرمایه گذاری نمی کنند. و همین امر موجب می شود اعتماد خود به پلتفرم موجود را از دست بدهند. با توجه به تمام مطالب فوق می توان دریافت که هزینه تبلیغ گوگل قابل پیش بینی یا تخمین دقیق نیست.
از عبارتهای ساده و مستقیم استفاده کنید که معنای واضحی داشته باشد و به راحتی در ذهن مشتریان باقی بماند. سلاماگر می خواهید صفحه شما بیشتر دیده بشه ما به شما تبلیغات گوگل را پیشنهاد می کنیم. در پایان به یاد داشته باشید که یکی از گزینهها این است که تبلیغات خود را به شرکت متخصصی در زمینه تبلیغات بسپارید تا آنها بودجه و کمپینهای شما را با توجه به تجربهای که دارند به نحو احسن انجام دهند. با استفاده از این نوع تبلیغات، تبلیغ شما در یکی از سایتهای مورد تایید گوگل به صورت بنر نمایش داده میشود که اصطلاحا به مجموع این سایتها و اپلیکیشنها، شبکه نمایش گوگل گفته میشود. بعد از سفارش و پرداخت هزینه تعیین شده تبلیغات شما سریعا فعال میشود.
در بخش بعدی همه چیز درباره هزینه های تبلیغات گوگل را به شما توضیح می دهیم و همچنین درباره ارزش این نوع بازاریابی صحبت می کنیم. ما برای اینکه کار شما رو راحت کنیم، یک دوره کامل فارسی آموزش گوگل ادز به همراه ویدیو به صورت تخصصی تولید کردیم که میتونید رایگان این دوره پایگاه دانش جی ادز را مشاهده کنید. گزینه اول Smart Display Campaign است که گوگل به صورت پیشفرض آن را پیشنهاد می دهد. گوگل این گزینه را پیشنهاد می دهد چون معتقد است که نرخ تبدیل بالاتری نسبت به سایر موارد دارد. من قصد دارم که در این مطلب تمام مواردی که باید درباره تبلیغات گوگل بدانید را به شما معرفی کنم. برای یاد گرفتن همه چیز درباره تبلیغات گوگل وارد این صفحه شده اید، امروز روز شانس شماست.
بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. به احتمال زیاد، مردم عبارتهای «خرید ساعت هوشمند»، «قیمت ساعت هوشمند» و «خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند» را جستوجو میکنند. اگر چه هزینه هر کلیک کمتر است؛ اما به تعداد مشتری بیشتری برای کسب سود حاصل از جذب یک مشتری جدید در حوزهٔ املاک نیاز دارد. آنها نهتنها بیش از پیش به خرید آنلاین روی آوردهاند، بلکه سعی میکنند قبل از خرید دربارهٔ گزینههای مختلف تحقیق آنلاین کنند. به عبارت دیگر، آنها بهجای دوست و آشنا از موتورهای جستوجو مانند گوگل کمک میگیرند.
شما همچنین باید برای مدیریت و کاهش هزینههای خود عوامل مختلفی مانند مدل قیمتگذاری، رتبه تبلیغ و امتیاز کیفیت را در نظر بگیرید. با پیروی از خواستههای گوگل میتوانید با هزینهٔ کمتری، به آنچه که میخواهید برسید. ما در آژانس تبلیغاتی مگنت طیف گستردهای از خدمات بازاریابی را نیز ارائه میدهیم مانند تبلیغات وب، تبلیغات در گوگل و تبلیغات موبایلی. خدمات ۳۶۰ درجه ما میتواند در راهاندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید. اما مثلاً برای کسبوکاری که جوراب جفتی ۵ دلار تولید میکند و میفروشد، این میزان از CPC کاملاً غیرمنطقی و چشمگیر است!
پس عبارت یا جملاتی که محدودیت یا حس فوریت را در تعداد، مدتزمان یا هرچیز دیگری برای انجام یک عمل مشخص نشان میدهد، دستهٔ دیگری از جملات تاثیرگذار در تبلیغات و ترغیبکنندهٔ مشتری برای اقدام هستند. برای اجرای هر کمپین، در گروه تبلیغات دیجیتال دیما کمپین منجر اختصاصی قرار میگیرد تا بهترین نتایج کسب و فرآیند بهینهسازی تبلیغات به بهترین شکل انجام شود. تجزیه و تحلیل نتایج کمپینهای تبلیغاتی به شما کمک میکند تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و یک تبلیغ اثربخش داشته باشید و رویکردهای بهینهتری را برای آینده پیادهسازی کنید. تبلیغات تلویزیونی به شما این امکان را میدهد که به طیف وسیعی از مخاطبان برسید. به شرطی که سناریو و پیام مناسب را انتخاب کنید، تبلیغات تلویزیونی ممکن است تأثیر بسیار زیادی بر بینش عمومی مخاطبان داشته باشد.
با بهرهگیری از کلمات کلیدی مناسب و محتوای باکیفیت، میتوانید رتبه وبسایت خود را در نتایج جستجو افزایش دهید و بهطور طبیعی ترافیک وبسایت خود را بالا ببرید. در دنیای پررقابت امروز، تبلیغات برای هر کسبوکاری بهعنوان یکی از ارکان اصلی برای رشد و جذب مشتریان جدید به شمار میرود. با وجود اینکه روشها و کانالهای تبلیغاتی به طور مداوم در حال تغییر و تحول هستند، اما برخی از روشهای کلاسیک و جدید میتوانند به طور موثری در جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش تاثیرگذار باشند. در این مقاله، به بررسی روشهای اثربخش تبلیغات میپردازیم و چهارچوبهای عملی را معرفی میکنیم که کسبوکارها میتوانند برای بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی خود استفاده کنند. در انواع روشهای تبلیغات اینترنتی مانند تبلیغات گوگل و تبلیغات فیسبوک امکان هدفگیری مخاطبان بر اساس علایق آنها، مشخصات دموگرافیک، موقعیت جغرافیایی و … وجود دارد.
همان طور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، کیورد پلنر متوسط حجم جستجو هر کلمه کلیدی و رنج قیمت هر کلیک را به شما نشان میدهد. قبل از اینکه روی «Get Result» کلیک کنید، باید موقعیت مکانی و زبان خود را انتخاب کنید. گزینه «All location» را در بخش «Location» و گزینه «Persian» را در بخش «Language» انتخاب کنید. به خصوص اگر این استخدام جدید بازاریابی بتواند کمپین های تبلیغاتی گوگل را اجرا کند و همچنین سایر نیازهای بازاریابی را برآورده کند. مواردی مانند رقابت در صنعت و هزینه ها به ازای هر کلیک، نرخ تبدیل وبسایت و غیره نمونه هایی از این فاکتورها به شمار می روند. یک روز ممکن است حداکثر هزینه را انجام دهد و روز دیگر این مقدار میتواند کمتر باشد.
همچنان یک منحنی یادگیری عملکرد وجود خواهد داشت، اما در دستان یک متخصص خواهد بود (با فرض این که شما به خوبی بررسی کرده باشید) و می توانید زمان خود را صرف انجام کارهایی کنید که در آن ها بهتر هستید. برای جلوگیری از این اتفاق، باید ورود رباتهای کلیککننده را شناسایی کنید که همکاری با آژانسهایی که صداقت بالایی در انجام کارها دارند و برای انجام کلیک دست به هر کاری نمیزنند، یک انتخاب درست به حساب میآید. همین سه فاکتور در برخی موارد با نام الگوریتم E-A-T گوگل نیز شناخته میشود اما واقعیت این است که E-A-T یک الگوریتم جداگانه نیست. پیشنهاد شما چیست؟ به نظر شما، کدامیک اثر بیشتری در تصمیمگیری مشتری میگذارند؟ منتظر شنیدن جملات شما و دغدغههایتان هستیم. البته بهتر است صرفاً به این جملات تکیه نکنید و حتماً از تستA/B هم برای بررسی میزان موثربودن آنها استفاده کنید.
از آنجایی هم که شما کنترلی بر شرایط حاکم بر حوزهای که در آن فعالیت میکنید ندارید، CPC میتواند مطابق با ترند روز، تغییر کند. برای مثال، در دوران پاندمی کرونا، طبق آماری که WordStream ارائه داده است، CPC صنایع مرتبط با پوشاک افزایش پیدا کرد؛ چون بهخاطر محدودیتهای عبور و مرور، همه به خرید آنلاین رو آورده بودند. با الگو گرفتن از این موارد و رعایت استراتژیهای ذکر شده، میتوانید بازاریابی کسبوکارتان را بهینهسازی کنید و موجب افزایش نرخ کلیک تبلیغاتتان شوید. الگوریتم های گوگل (Google Algorithm) به مجموعه قوانینی گفته میشود که این موتور جستجو برای جریمه کردن وبسایتهای متخلف و همچنین نحوهی امتیازدهی به وبسایتها در نظر میگیرد. به همین دلیل است که اکثر این الگوریتمها، تشویقی نیستند؛ بلکه اگر آنها را رعایت نکنید، با کاهش رتبه در گوگل مواجه میشوید. اگر موافق باشید، تاثیر استفاده از جملات تاثیرگذار در تبلیغات را با هم مرور کنیم.
کسب و کارها می توانند از دیسکاوری گوگل ادز استفاده کنند تا محصولات را به مشتریان با ارزش نشان دهند. این امکان وجود دارد که تبلیغات دیسکاوری گوگل با دو روش اجرایی شود. تبلیغات شاپینگ به کسب و کارها اجازه می دهد که محصولات خود را با استفاده از تبلیغات گوگل به نمایش بگذارید. با این نوع تبلیغات اگر فردی قصد خرید محصولی را داشته باشد، محصولات تبلیغاتی بالاتر از سایر نتایج نشان داده میشوند. زمانی که صحبت از گوگل ادوردز به میان می آید مرتبط بودن یک عبارت بسیار مهم خواهد بود. به عنوان مثال اگر شما به دنبال یک جفت کفش باشید و از طریق تبلیغات موجود به صفحه فرودی منتقل شوید که نشان دهنده کلاه است حتما سایت را می بندید و به نتایج جستجو بر می گردید.
این کار موجب میشود که مشتریان جدید تمایل بیشتری به انتخاب برند شما داشته باشند. اگر منظورتون سایتهایی هست که با قیمت مناسب بتونین داخلشون تبلیغات اینترنتی انجام بدین، پیشنهاد میکنیم تبلیغات گوگل رو شروع کنید. برای دریافت مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما در سایت جی ادز مراجعه کنید. اکنون که با مهمترین روشهای تبلیغات اینترنتی آشنا شدید وقت آن است که استراتژی تبلیغات شرکتتان را برنامه ریزی و طراحی کنید. علاوه بر این شما باید تصمیم بگیرید از کدام نوع بازاریابی استفاده کنید و از کدامیک استفاده نکنید و اینکه برای هر روش تبلیغاتی نیاز به تخصیص چه میزان بودجه ای دارید.
پس نمایش تبلیغ شما در لیست نتایج گوگل هیچ هزینه برای شما نخواهد داشت. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر هزینه تبلیغات گوگل ادز، تبدیل کاربر عادی به مشتری دائم است. با وجود چنین کلمات کلیدی که تمایل بالایی برای آن ها وجود دارد و می توانند بازدید کننده را به مشتری تبدیل سازند، تبلیغات گوگل اغلب میتوانند بیشترِ کلیک ها را از آنِ خود کنند. ممکن است افراد هرگز برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود به انتهای صفحه نتایج گوگل مراجعه نکنند. هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی، مطمئن شوید آن هایی را انتخاب می کنید که تعرفه تبلیغات در گوگل برای آن ها پایین تر است. اگر به دنبال کاهش هزینه به ازای هر کلیک هستید، زمان آن رسیده است که از کلمات کلیدی رقابتی اجتناب کنید.
بدین ترتیب آسان تر از گذشته می توانید مشتری جذب کنید و هزینه های تبلیغاتی شما نیز کاهش مییابد. به دلیل اینکه نمیتوانیم فعال کردن کمپین تبلیغاتی گوگل ادز را به طور کامل در این مقاله قرار دهیم، به شما دوره رایگان آموزش گوگل ادز را معرفی میکنیم که به صورت تخصصی توسط جی ادز تهیه شده است. به عنوان مثال، اگر شما کمپین تبلیغات گوگل خود را مورد بررسی قرار ندهید، ممکن است با محدودیت بودجه روزانه مواجه شوید و مشتریان احتمالی را از دست بدهید. ممکن است شما بودجه 3 دلاری برای هر روز تعیین کرده باشید، اما کمپین شما شانس دریافت کلیک تا 4 دلار را داشته باشد. یک عامل دیگر که به صورت مستقیم روی هزینه تاثیر ندارد، اما می تواند نرخ کلیک را افزایش دهد، افزونه های تبلیغاتی گوگل ادز هستند. این مساله هم دقیقا مانند کلمات کلیدی است و هرچه سایت های رقیب بیشتر شوند، برای نمایش داده شدن تبلیغاتتان در گوگل بایستی هزینه به ازای هر کلیک بالاتری پیشنهاد بدهید.
در صورتی که علاقه مند به استفاده از این نوع بازاریابی بودید، حتما مقاله ما درباره مزایای تبلیغاتی اینترنتی را بخوانید. با این کار میتوانید به صورت منسجمتر، هر نوع محصول را تبلیغ کرده و در هر گروه، یک یا چند تبلیغ برای آن نوع محصول ایجاد کنید. برای کسب و کارهای ایرانی دو محدودیت وجود دارد که هر دو به راحتی قابل حل هستند. بعد از اتمام مزایده، گوگل نتایج را به ترتیب رتبه در لیست نتایج نمایش میدهد. به عنوان مثال، اگر از کلمات +شلوار +مردانه استفاده کنید، تبلیغات شما با عباراتی همچون “شلوار جین مردانه” و “کت و شلوار مردانه” نمایش داده می شود. برای اینکه بدانیم چه مقدار هزینه برای هر کلیک ارائه کنیم که منجر به سود دو برابر شود، لازم است که تعداد کلیک برای فروش را محاسبه کنیم.
شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند و برای آگاهی از برند و همچنین دستیابی به مشتریان جدید بالقوه، موثر هستند. تبلیغات فیسبوک ، تبلیغات توییتر و تبلیغات لینکدین مهمترین نوع تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند. این شبکه های اجتماعی پلتفرم بازاریابی اختصاصی خود را دارند و به شما کمک میکنند با توجه به اهداف تبلیغاتی خود کمپین های جدیدی ایجاد کنید. البته تبلیغات در اینستاگرام را فراموش نکنید که می تواند مخاطبین بسیاری را به سمت شما هدایت کند. افزایش آگاهی برند و بهبود فروش از مهمترین اهداف در بازاریابی اینترنتی است.
به عنوان مثال، تبلیغات نمایشی یا متنی گوگل این امکان را به تبلیغ کننده می دهد که بالاتر از نتایج ارگانیک صفحه اول قرار بگیرد. بعد از انتخاب کلمات کلیدی باید نوع کمپینی که مناسب شما است را انتخاب کنید. گزینههای مختلفی وجود دارد که باید از بین آنها بهترین و مناسبترین گزینه را برای تبلیغ خود انتخاب کنید. تنها کافی است مخاطبان هدف خود را مشخص کرده و با استفاده از کیورد ریسرچ دقیق، بتوانید خود را به آن ها معرفی کنید. در نظر داشته باشید که با توجه به بالا بودن قیمت دلار، هزینه هر کلیک به ریال، رقمی چند هزار تومانی میشود و این هزینه باید پیش از شروع کار، برای پیشبینی نرخ بازگشت هزینه تبلیغات یا ROAS در نظر گرفته شود. رتبه آگهی بالا یعنی تبلیغات در بالای صفحه اول نمایش داده میشود.
اگر نگاهی به آمار سرچ روزانه کاربران در گوگل بیندازید، متوجه این خواهید شد که دیده شدن در گوگل چه تأثیری در میزان رشد کسب و کار و فروش محصولات شما میتوانید داشته باشد. همه ما میدانیم که رسیدن به نتایج صفحه اول گوگل کمی سخت و زمانبر است. اما شما میتوانید به کمک تبلیغات گوگل، کمی این مسیر را کوتاه کرده و در نتایج دیده شوید. در این مطلب از برترآموز ما قصد داریم به صورت گام به گام و تصویری به آموزش تبلیغات گوگل و هر آنچه درمورد گوگل ادز باید بدانید، بپردازیم. الگوریتم Product Review از جمله الگوریتم های گوگل است که اثر آن بهخصوص روی وب سایتهای فروشگاهی، بسیار محسوستر از وب سایتهای دیگر است. این موضوع باعث میشد که کاربران نتوانند اطلاعات کافی برای تصمیمگیری در مورد خرید محصول را به دست آورند.
برای اطلاع از آخرین الگوریتم های گوگل و تغییراتی که در نسخههای قبلی الگوریتمها ایجاد شدهاست، میتوانید به سمینارهای رسمی گوگل و همچنین صفحهی گوگل ویژهی توسعه دهندگان وب مراجعه نمایید. ایجاد حس فوریت یا ترس ازدستدادن را با بهکاربردن عبارتهایی مثل «اگر نخرید ضرر کردید» اشتباه نگیرید. عبارتهایی شبیه به این تند و تهاجمی هستند و فشار غیرضروری روی مخاطب ایجاد میکنند. در مقالهٔ «کلمات تاثیرگذار در فروش + نمونههای واقعی» کلمات قوی و تاثیرگذار در تبلیغات و ارتباط با مشتری را بررسی کردیم. در پنجره باز شده، در جایی که در تصویر مشخص شده است، دامنه وب سایت و نامی را برای کمپین خود انتخاب کرده و گزینه Continue را انتخاب کنید.
اگر این استراتژی به درستی انجام شود می تواند مفید باشد؛ اما شرکت eBay از این قابلیت سوءاستفاده کرده بود. باید بدانید که شبکه نمایش، تبلیغات شما را در اختیار خود می گیرد و آن را در سرتاسر وب نشان می دهد. زمانی که به گشت و گذار در وب می پردازید هدف و نیت متفاوتی نسبت به زمانی خواهید داشت که جستجو میکنید. بهتر است چنین کمپین هایی را تقسیم کنید و استراتژی و بودجه جداگانه ای برای هر کدام داشته باشید. مطالعه کردن و درک همه مواردی که در جستجوی پولی وجود دارد زمانبر خواهد بود. به همین خاطر قبل از آغاز سرمایه گذاری باید زمانی را بر روی خواندن، تماشا کردن وبینارهای آموزنده، درک ساختار اکانت، کلیدواژه های منفی، استراتژی های مزایده و سایر موارد اختصاص دهید.
به عبارت دیگر، نهتنها باید تبلیغ شما دیده شود بلکه، باید به انجام عملی مشخص مانند خرید یا دانلود منجر شود. تنها نکته این است که اطمینان حاصل کنید بیش از حد به آن فرد کار ندهید. بارها دیده شده است که شرکت فردی را برای انجام کارهای بازاریابی استخدام کرده و مسئولیت های 2 تا 5 نفر را به او محول کرده است، این کار باعث می شود تا او در انجام های کارهای خود موفق نباشد. در عوض، باید هزینه های مالی بیشتری را برای پرداخت به آن شخص به منظور ایجاد و مدیریت کمپین ها متحمل شوید. کلمات، فارغ از آنچه که میآموزند و تعریف میکنند، میتوانند خواننده را به منزله مسافری با خود به هر جا که میخواهند ببرند. از ابتدای سال 1390 که کودکوار وارد این وادی شدم، همیشه سعی بر این داشتم که هم مسافر خوبی باشم و هم مسافرانم را به خوبی همراهی کنم.
در واقع این قوانین تعیینکننده استراتژیهای محتوا و روند کاری سئو هستند. این الگوریتمها چه هستند، هر کدام چه اثری روی رتبهی گوگل میگذارد و چطور میتوانیم از آخرین آپدیت های گوگل باخبر شویم، موضوعاتی است که میخواهیم در این مطلب از بخش آموزش سئو بلاگ پارسپک در مورد آن توضیح دهیم. یعنی همیشه لازم نیست برای نوشتن جملات تاثیرگذار در تبلیغات همان جملهها و ساختارهای همیشگی را به کار ببرید. شما میتوانید با پسوپیش کردن کلمات، جملاتی خلاقانه و جدید بسازید. بهجای کلمهٔ ارزان، میتوانید بگویید قیمت مناسب، استثنائی یا ویژهای دارد.
اگر شما هم میخواهید به این دسته از کسبوکارها بپیوندید، حتما به این سوال فکر میکنید که نحوه تبلیغ در گوگل ادز چگونه است؟ با ما همراه باشید تا نحوه تبلیغ در گوگل ادز را بررسی کنیم. تبلیغات در گوگل فقط به تبلیغات متنی در نتایج گوگل (SERP) محدود نمیشود. گوگل، تبلیغات نمایشی را نیز ارائه میدهد که در همان پنل کاربری گوگل ادز وجود دارد. تبلیغات نمایشی گوگل به حجم وسیعی از کاربران اینترنت در وبسایتها و اپلیکیشنهای مختلف نمایش داده میشود. در واقع گوگل ادورز یکی از فاکتورهای مهم در تجارت الکترونیک است که بسیاری از شرکتها و سازمانهای بزرگ و کوچک برای افزایش بازدهی تجارت خود از آن استفاده میکنند.
از مزیتهای همکاری با اینفلوئنسرهای مختلف برای پروموت کردن برندها این است که میتوان از پتانسیل بالای مخاطبان آنها برای فروش محصول و یا خدمات اشاره کرد. از طرفی دیگر مخاطبان اینفلوئنسرهای مختلف، نوعی حس وفاداری و اعتماد نسبت به کسی که آن را دنبال میکنند دارند که این موضوع باعث تأثیرگذاری بیشتر انتشار محتوا تبلیغاتی برند شما در رسانههای این افراد میشود. گر چه در حال حاضر روش های بسیاری برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد، اما این روشها در سالهای آینده میتوانند به آسانی چندین برابر شوند. با پیشرفت ترکیبی فناوری و اینترنت، میتوان رشد تعدادی از متودهای تبلیغات کسب و کارهای آینده را مشاهده کرد. امروزه، حضور در خط مقدم فناوری و اینترنت یک ضرورت است و با این کار دستیابی به مشتریان جدید تسهیل میشود. همانطور که مطلع هستید تبلیغات کسب و کار اینترنتی روش های گسترده ای دارند که استفاده از هر کدام آنها میتواند فواید منحصر بفرد خود را به همراه داشته باشد.
با وجود الگوریتمهایی مانند کبوتر و ونیز، همچنان یک مشکل حل نشده برای کسب و کارهای محلی وجود داشت. علاوه بر این، به لطف این الگوریتم، نتایج نشان دادهشده به کاربر، خیلی هدفمندتر از قبل بود. بهعنوان مثال اگر یک کسبوکار چندین صفحه در گوگل مای بیزینس (Google My Business) با اطلاعات مشابه داشته باشد، موش کور ممکن است فقط یکی از آنها را نمایش دهد. با تبلیغات گوگل ادز میتوان در مدت کوتاه به این نتیجه دست یافت و همزمان با کار بر روی سئو (که نیازمند زمان بیشتری است) جایگاه خود را تثبیت کرد. تبلیغات اثربخش نیازمند شناخت دقیق از بازار هدف، پیامهای جذاب، انتخاب کانالهای مناسب و استفاده از محتواهای خلاقانه است.
گام دوم در آموزش تبلیغات گوگل، قرار دادن کدهای UTM یا Urchin Tracking Module روی سایت است. این کدها به شما میگویند که کدام تبلیغ با نرخ تبدیل بیشتری همراه بوده است.برای تنظیم کدهای UTM در سایت ابتدا باید سایتتان را به گوگل آنالیتیکس متصل کنید. برای تنظیم کدهای UTM ابتدا به بخش Campaign URL Builder گوگل آنالیتیکس بروید. در این بخش باید اطلاعات کامل مربوط به URL صفحه هدفتان را قرار دهید. اکنون UTM برای صفحه هدف شما ساخته شده است و میتوانید از طریق گوگل آنالیتیکس روند اثرگذاری گوگل ادز را برای این صفحه بررسی کنید.
در این مقاله، نوبت جملات تاثیرگذار در تبلیغات است که طبق نتایج تحقیقات و تجربه، میتوانید مخاطب خود را برای خرید یا هر اقدام دیگری که مدنظرتان است، با استفاده از آنها ترغیب کنید. آژانسها به دلیل این که بیشتر در این حوزه فعالیت کردهاند به ندرت دچار این مشکل میشوند و حتی در صورت وقوع چنین مشکلی متعهد به اجرای تعهدات مالی خود نسبت به شما خواهند بود. در واقع شما میتوانید ریسک این اتفاق را به آژانس تبلیغاتی منتقل کنید. گزارشگیری دقیق و روزانه، یکی از مهمترین مراحل اجرای کمپین گوگل ادز است. همکاران ما به صورت روزانه گزارشات متعددی را در اختیار کسبوکارها قرار میدهند تا از این طریق، روند کمپین بهینهسازی و موفقیتآمیز باشد.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری