بهترین ابزارهای تحلیل رقبا در سئو (رایگان و پولی)!
Matomo، ابزار جایگزین گوگل آنالیتیکس! معرفی ویژگیها و نحوه نصب وبلاگ ژاکت
محتوای خود را با کلمات کلیدی محلی بهینه کنید و موضوعاتی را پوشش دهید که برای کاربران منطقه شما جذاب است. از تصاویر باکیفیت استفاده کنید و برای آنها توضیحات جایگزین (ALT Text) بنویسید که شامل کلمات کلیدی مرتبط باشد. اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما طراحی واکنشگرا (Responsive Design) دارد و در موبایل بهخوبی نمایش داده میشود. از دادههای ساختاریافته مخصوص کسبوکارهای محلی استفاده کنید (مانند Local Business Schema). این دادهها به گوگل کمک میکنند اطلاعات شما را بهتر تفسیر کرده و نمایش دهد. پلتفرمی جامع برای نظارت و بهبود رتبهبندی جستجوهای محلی، ایدهآل برای کسبوکارهای کوچک و آژانسهای بازاریابی.
MOZ یکی از بهترین ابزارهای سئو سایت است که قابلیتهای جستجوی مقدماتی و پیشرفته لازم برای بهبود بهینهسازی موتور جستجو را فراهم میکند. با استفاده از این ابزار میتوانید جستجوی کلمات کلیدی و آنالیز کیفیت لینکها را بهراحتی پیش ببرید. در دنیای رقابتی امروز تحلیل رقبا یکی از ارکان اصلی برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی دیجیتال و سئو محسوب می شود. شناخت دقیق رقبا و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها به شما کمک می کند تا استراتژی های بهتری را پیاده سازی کنید و از فرصت های موجود برای بهبود سایت خود بهره بگیرید. با استفاده از ابزارهای تحلیل رقبا میتوانید در رقابت تنگاتنگ سئو سایت در کرج یک قدم جلوتر از رقبا قرار بگیرید و سهم بازار خود را افزایش دهید. در این مقاله با مهم ترین ابزارهای تحلیل رقبا و نحوه استفاده از آنها آشنا می شویم.
به عنوان مثال، شما به 100 پیوند محدود می شوید، و نمی توانید با پیشوند یا پوشه جستجو کنید ، اما برای آن دسته از بررسی های لینک سریع مفید است ، یا اگر با بودجه محکم SEO را انجام می دهید، سودمند است. تصور انجام SEO مدرن، بدون دسترسی به داده های موجود در سرچ کنسول Google، دشوار است. این ابزار قابل اطمینانی برای اطلاعاتی در مورد چگونگی گرال شدن و رتبه های شما در گوگل است. یکی از تنها ابزارهایی است که می توانید داده های کلمات کلیدی را بدست آورید. این ابزار سایت ماز از جمله قدیمیترین ابزارهایی است که در زمینه آنالیز بک لینک فعالیت میکند. البته تا جاییکه من بررسی کردم، قدرت آن از ابزار سایت ahrefs کمتر است.
Google Analytics امکان ردیابی معیارهای سفارشی را نیز فراهم کرده است، که به شما اجازه میدهد پلتفرم را متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم کنید. Matomo نسخه رایگان دارد، اما برای دسترسی به ویژگیهای پیشرفته مانند Heatmap یا Session Recording باید نسخه پریمیوم خریداری شود. هزینه ماهانه Semrush بیشتر از Ahrefs است و بسیاری از کاربران میگویند رابط کاربری Semrush به اندازه Ahrefs کاربرپسند نیست. دمت گرم که نظرت رو ارسال کردی رفتم سایتش رو دیدم خیلی ارزون بودن و این کار در این شرایط بسیار بد اقتصادی خیلی خوبه حداقل یک چیز ارزون و باکیفیت پیدا میکنیم. دقت کنید، با توجه به تحریم شدن ایران در این ابزار، باید برای ورود به آن از فیلترشکن یا همان VPN استفاده کنید.
در تصویر بالا هم میتوانید هزینه خرید اکانت 1 ساله این ابزار را مشاهده کنید. همچنین شما می توانید مقایسه دقیق کلیه مهم ترین آمارها مانند تعامل، تغییر پیروان در طول زمان و میانگین پاسخ را مشاهده کنید. با استفاده از هوش اجتماعی، به راحتی می توانید به قدرتمندترین تأثیرگذارها و مطالب برای یک کارزار موفق توجه کنید. همچنین با صرفهجویی در زمان دسترسی به حجم عظیمی از دادهها را برای شما فراهم میکنند. در پلتفرم Inlinks داده های هدف کاربر و ویژگی های پیشنهاد موضوع کاملاً منحصر به فرد هستند. مزیت سرویس SpyFu این است که تمام داده های لازم برای تحقیقات رقابتی را تولید کرده و بخش "تحقیق" را از وظایف تحقیقاتی رقابتی خارج می کند و داده ها را ارائه می دهد.
اگرچه Moz Bar از ابتدا جزو بهترین ابزارهای فنی سئو محسوب نمیشد، درحال حاضر به طور حرفهای به بررسی کامل و دقیق یک سایت از جنبههای مختلف میپردازد. با این ابزار میتوان ویژگیهای فنی بک لینک مانند Trust Flow و Citation Flow و دیگر عناصر لینکسازی را ارزیابی کرد که این امر بر ارتباط، اطمینان و قدرت صفحه تاثیر میگذارد. این ابزار میتواند هر مشکلی را که به مرور زمان توسط لینکسازی ایجاد شده، از طریق گراف لینکهای داخلی سایت تشخیص دهد. این نکته را باید در نظر داشت که این ابزار سهم کوچکی در تحلیل و آنالیز وب سایت دارد و تنها بخشی از یک پازل هزار تکه را میسازد. بنابراین توصیه میشود که برای دریافت نمای کلی از عملکرد سایت، از چندین ابزار آنالیز استفاده کنید. گوگل سرچ کنسول اولین گزینه ای است که متخصصین سئو برای بهینه سازی سایت خود باید از آن استفاده کنند.
سینا عباسی با تخصص و تجربهای که در حوزه سئو دارد، نگاه شما را به آموزش سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ تغییر میدهد. با استفاده از آن، دریابید که چه تبلیغاتی برای وب سایت های مختلف و مارک های برتر ارائه می شود. می توانید مکان و اندازه تبلیغات اخیراً نمایش داده شده را مشاهده کنید و Moat راهنمای گام به گام مکان تبلیغات خود را ارائه می دهد. بازاریابان می آموزند که چگونه SEO تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهند تا رتبه خود را حفظ کنند و مطمئن شوند که در صنعت خود رقابتی باقی می مانند. سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل SERP برای تجزیه و تحلیل خود به 100 تا از 5000 لینک برتر نگاه می کنند. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا آن صفحات وب را بر اساس انواع بک لینک فیلتر کنند.
نه تنها می توانید همه لینک های برگشتی رقبا را دنبال کنید، بلکه از آن تاریخ برای بهبود استراتژی های لینک سازی استفاده کنید. داده ها در مورد صفحه و دامنه، انکرتکست، دامنه های مرتبط و مقایسه پیوندها تا 5 وب سایت. البته در نظر داشته باشید که این ابزار رایگان است و همه افراد امکان استفاده از آن را دارند. پس اکتفا به چنین ابزاری بدون آموزش و صرفا با تکیه بر آزمون و خطا، می تواند مهم ترین مولفه در سئو سایت، یعنی زمان را از شما بگیرد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که با شرکت در دوره های آموزش سئو آموزشگاه دارکوب، استفاده از ابزارهای مختلف را شروع کنید. سپس به بهبود وضعیت سایت کسب و کار خود بپردازید تا از سایر رقبا در این زمینه عقب نمانید.
با استفاده از گزارشهای دقیق این ابزارها، میتوانید استراتژیهای سئوی خود را تنظیم کنید. تمام کارها در این ابزار سئو سایت به صورت دستی انجام میشود و از هیچ ربات یا اسپمی در استراتژیهای ارگانیک استفاده نمیشود. استفاده از بهترین ابزارهای سئو، ضرورت موفقیت در دیجیتال مارکتینگ هستند. به همین دلیل در این بخش از درسنامه بهترین نرم افزارهای بازاریابی و فروش، به معرفی بهترین ابزارهای سئو پرداختیم. وینت بیش از ۹ سال است که به صورت تخصصی در زمنیه خدمات سئو و طراحی سایت فعالیت میکند. ما در طول فعالیت خود موفق شدهایم به کسب و کارهای بسیاری جهت پیشبرد اهدافشان در اینترنت کمک کنیم.
گوگل آنالیتیکس نقش برجسته ای در تحلیل عملکرد جستجوی ارگانیک دارد که بدون این پلتفرم، آنالیز وبسایت کار بسیار دشواری خواهد بود. به محصول یا خدمات پرمخاطب خود فکر کنید و تلاش خود را بر روی رتبه بندی برای کلمات کلیدی متمرکز کنید که برای شما این محصول یا خط محصول خاص را به ارمغان می آورد. یا محتوایی ایجاد کنید که به ویژه منحصر به فرد و مرتبط با پایگاه مشتری شما باشد که رقبای شما فکری برای ایجاد آن نکرده اند. یکی از راههای انجام این کار استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل SEO رایگان مانند Ubersuggest و تایپ یک کلمه کلیدی است. در بخش ایدههای محتوا، فهرستی از پیوندها و دامنههایی که برای کلمه کلیدی رتبهبندی شدهاند را دریافت میکنید. در این مثال، ما از «نظافت حیوانات خانگی» به عنوان کلمه کلیدی استفاده کردیم.
با استفاده از معیارهای DA و PA، می توانید عملکرد رقبای خود را تجزیه و تحلیل و در مورد چگونگی بهبود رتبه سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. Frase یک بهینه ساز و دستیار نوشتن محتوای سئو شده مجهز به هوش مصنوعی است. از Frase می توانید برای توسعه و بهینه سازی محتوا بر اساس رقبای خود در نتایج جستجو استفاده کنید. در ادامه نمودارهایی را مشاهده خواهید کرد که میزان ترافیک، کلمات کلیدی و رشد بک لینک رقبا را در طول زمان و همچنین توزیع ترافیک وب سایتشان را بر اساس کشورها نشان می دهد. SE Ranking بیشتر به عنوان یک ردیاب رتبه شناخته می شود، اما یکی از بزرگترین پایگاه های داده بک لینک و کلمات کلیدی را برای تحلیل رقبا در اختیار دارد. در آزمایشات ما، با اختلاف قابل توجهی، کلمات کلیدی بیشتری نسبت به Ahrefs برای سایت ما پیشنهاد کرد.
SEO SpyGlass یک ابزار تجزیه و تحلیل رقبا است که به عنوان بخشی از نرم افزار Link-Assistant کالکشن SEO PowerSuite در دسترس است. این ابزار به شما امکان می دهد تا به بک لینک های رقبا دسترسی داشته باشید. این ابزار می تواند به شما کمک کند تا در مورد استراتژی های سئو رقبای خود چیزهایی بیاموزید و در مورد بک لینک های آنها اطلاعاتی کسب کنید. سپس، Frase محتوایی که برای آن کلمه کلیدی در گوگل رتبه کسب کرده است را تجزیه و تحلیل میکند و به کمک آن اطلاعات و صرفا در چند دقیقه پیش نویسی برای محتوای سئو شده در آن زمینه تولید می کند. جدای از تحلیل رقبا، میتوانید از SE Ranking برای انجام بررسی جامع وبسایت خود، بهینهسازی محتوا، یافتن کلمات کلیدی، پیگیری رتبه سایت خود و دیگر موارد استفاده کنید.
Screaming Frog یک نرم افزار تحلیل تجزیه و تحلیل عملکرد نتایج جستجو دارد. نرم افزار Screaming Frog نتایج جستجو را کراول میکند و داده های بدست آمده را بررسی میکند. شما با جستجوی هر عبارتی، سایت های نمایش داده شده در نتایج گوگل را همراه با یکسری تجزیه و تحلیل از آن لینک ها مشاهده خواهید کرد. این ابزار ایرانی سئو بخش های مختلفی برای رفع مشکلات سئو داخلی وبسایت خوتان نیز ارائه میدهد. تجزیه و تحلیل سئو رقبا یکی از کارهای مهم در استراتژی سئو بحساب می آید و ما 11 ابزار تجزیه و تحلیل سئو رقبا را به شما معرفی می کنیم. Keyword Tool یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای برای جستجو کلمات کلیدی است.
ابزار تحقیقات سرپ این پلفترم که رایگان است، اطلاعات بسیار خاص و منحصربهفردی را در اختیار شما قرار میدهد. برای مثال، به شما اطلاع میدهد که وبسایتهای رقیب چند رتبه صعود یا نزول داشتهاند. از ابزار Link Explorer می توان برای بررسی بک لینک های خود یا سایت های رقیب استفاده کرد. Link Explorer دادههای بسیاری را ارائه میکند، از جمله تعداد لینکهایی که یک سایت دارد، منشا لینک ها چه وب سایت هایی هستند، هر یک از بک لینک ها در چه دستهای قرار میگیرند و غیره. همچنین دادههای مفیدی به صورت نموداری فراهم میکند که میتواند به شما و مشتریانتان کمک کند تا پروفایل بک لینک های خود را تجسم و درک کنید.
با کلیک روی هر دسته چند داده ازجمله Semrush Authority Score محاسبه و نوشته شده است. و با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی مانند تعداد و اعتبار بکلینکها، ترافیک و referring domains (دامنههایی که به آن وبسایت لینک دادهاند) به دست آمده است. ساده ترین راه برای یافتن رقبا استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل رقبا است. هر یک از پلتفرم هایی که در این لیست قرار داده ایم، قادر به انجام این کار هستند. ISpionage یک ابزار تجزیه و تحلیل رقبا است که به طور خاص برای کمک به شما در کشف جزئیات استراتژی تبدیل (Conversion) رقبا و سرقت ترافیک آنها طراحی شده است. Moz همچنین دارای یک ابزار بهینه سازی داخلی است که می تواند به شما کمک کند تا سئوی درون صفحه (On-page SEO) وب سایت خود ارتقا دهید.
پس از شناسایی سایت های رقیب، به ابزاری نیاز داریم که به ما در تحلیل وضعیت سئو کمک کند. ابزارهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد؛ اما All in One SEO (یا به اختصار AIOSEO) و ابزار Semrush، دو روش رایج برای انجام این کار هستند. بعضی اوقات من از نیل پاتل سرگرم می شوم زیرا او در لباس خواب خود SEO را انجام می دهد. صرفنظر از این ، دیر مدتی بود که نیل مسئولیت Ubersuggest را به دست گرفت و در کل مهمترین امتیاز را به آن بخشید. اگر مدتی آن را امتحان نکرده اید، اکنون فراتر از پیشنهادات کلمات کلیدی است و بسیاری از قابلیت های پیشرفته سئو مانند معیارهای لینک اصلی و صفحات رقیب برتر را ارائه می دهد. بیشتر افراد موجود در فضای سئو با Screaming Frog آشنا هستند ، اما بسیاری متوجه نیستند که قورباغه همچنین یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان و پرداخت شده مستقل از Log File Analyzer را ارائه می دهد.
برای محاسبۀ هر کلیک از سمت مخاطبان، روی لینکهای تبلیغاتیتان، سرعت بارگذاری صفحات فرود و دیگر پیجهای وبسایت، نقشی تعیینکننده دارد. با سریعتر لود شدن صفحات، مشتری همچنان به فهمیدن بیشتر دربارۀ محتوای لینک شما، علاقمند است. هتلها، اقامتگاههای بومگردی و جاذبههای گردشگری با استفاده از سئو محلی میتوانند توجه گردشگران را جلب کنند. بهینهسازی با کلمات کلیدی مانند هتل ارزان در کیش یا جاذبههای دیدنی تبریز مفید است. محتوایی تولید کنید که نشاندهنده تخصص (Expertise)، اعتبار (Authoritativeness) و قابلاعتماد بودن (Trustworthiness) شما باشد.
از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights برای ارزیابی و بهینهسازی سرعت استفاده کنید. از کلمات کلیدی محلی در عنوانها، توضیحات متا و محتوای صفحات استفاده کنید. صفحات اختصاصی برای خدمات یا محصولات محلی ایجاد کنید و لینکهای داخلی را بهبود دهید. نسخه Self-Hosted (رایگان) ماتومو هم هیچ پشتیبانی رسمی ارائه نمیدهد و کاربران باید از مستندات و انجمنها کمک بگیرند. کاربران نسخه Enterprise به پشتیبانی اختصاصی و امکان تماس مستقیم دسترسی دارند. اگر سایتی که در حال تحلیل آن هستید کوچک است، Matomo مزایای منحصربهفردی ارائه میدهد.
به این ترتیب، اگر فقط به چند سرویس خاص نیاز دارید، مجبور به پرداخت هزینه زیادی نیستید و میتوانید طرح های ارزان تر را تهیه کنید. دلیل اینکه ما آن را در بالای فهرست قرار نداده ایم این است که Ahrefs اخیراً به دلیل تغییرات بحث برانگیز در صورتحساب ها محبوبیت خود را تا حدی از دست داده است. آنها اخیراً سیستم قیمت گذاری خود را تغییر داده اند و شروع به صدور خودکار صورتحساب برای مبالغ اضافی کرده اند. Ahrefs اکنون فقط 500 گزارش ماهانه ارائه می دهد، حتی اگر طرح 999 دلاری آن را خریداری کرده باشید. می توانید از Brand24 به روش های خلاقانه برای یافتن فرصتی برای انتشار پست مهمان و سایر فرصت های لینک سازی نیز استفاده کنید. بخش Social Media Tracker به شما کمک می کند تا آنچه که برای فعالیت های شما در شبکه های اجتماعی مفید است را بررسی و انتخاب کنید.
این ابزار تجزیه و تحلیل رقبا به شما کمک می کند تا در مقایسه با رقبا، وب سایت خود را بررسی کنید، زمینه کسب و کار خود را رصد کنید و استراتژی آنلاین رقبای خود را کشف کنید. سئو محلی با بهبود حضور آنلاین و افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوهای محلی، به جذب مشتریان بیشتر و افزایش اعتماد به برند کمک میکند که در نهایت منجر به رشد و توسعه کسبوکار میشود. عوامل مختلفی از جمله بهینهسازی صفحه کسبوکار در نقشه گوگل، کسب نظرات مثبت مشتریان، استفاده از کلمات کلیدی محلی و داشتن یک وبسایت واکنشگرا بر سئو محلی تأثیر میگذارند. از جمله چگونگی رفتار آنها در جستجو و بررسی سایت یا Browsing Behavior، موقعیت جغرافیایی و دستگاههای مورد استفاده، منابع ورودی ترافیک و …. رابط کاربری ساده و کاربرپسند آن، یادگیری و استفاده از ابزار را آسان کرده است.
همانطور که از نام این سایت مشخص است می توانید وضعیت ریدایرکت لینک ها را بررسی کنید. تصویر زیر این امکان ویژه و جالب این ابزار را به خوبی نشان میدهد. کپیرایت © کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. سپس میتوانید از ویژگی «Missions» برای مدیریت تمام پروژههای سئو و اولویتبندی آنها بر اساس سودآوری استفاده کنید. داشتن اهداف و پاداش های مشخص به ازای تلاش های شما، به شما کمک می کند که در انجام وظایف خود متمرکز بمانید. Brand24 پلتفرمی است که به عنوان ابزار نظارت بر رسانه شناخته می شود.
برای یافتن نمونههایی از ارائۀ کد تخفیف تأثیرگذار و هدفمند برای جذب مشتری و بهبود نرخ کلیک، میتوانید به مقالۀ «پیامک تخفیف جذاب» مراجعه نمایید. شما میتوانید با ارائۀ انواع پیشنهادات ویژه و شخصیسازی شده، افراد را به کلیک روی لینکهایتان، ترغیب کنید. از نمونههای زیر برای نوشتن CTA مناسب و افزایش نرخ کلیک برندتان، استفاده کنید. در صورتی که شناسایایی صحیح و هدفگیری دقیقی در هنگام تقسیمبندی مخاطبان داشته باشید، احتمال کلیک کردن هر فرد روی لینکتان را بالا برده و باعث بهبود CTR تبلیغاتتان خواهید شد. شما میتوانید از تصاویر خلاقانه و جذابی که در ادامه قرار دادهایم، الگو گرفته و باعث افزایش CTR تبلیغاتتان شوید. تمام منابع سرور در اختیار شماست و به راحتی میتوانید تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید.امنیت، سرعت و پایداری بالا برای میزبانی پروژههای بزرگ.
این خدمات و محصولات برای دیده شدن و فروش باید در گوگل و سایر موتور های جستجو دیده شوند که انجام این کار به عهده سئو است . تحلیل رقبا به کارشناس سئو کمک میکند تا سریعتر و آسانتر مشخص کند که در هر بخش، مخصوصا سئو داخلی و خارجی، لازم است چه اقداماتی انجام شود. همچنین، استراتژی سئو سایت تا حد بسیار زیادی متاثر از فعالیتهایی است که وبسایتهای رقیب برای بهینهسازی انجام میدهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دامنه آنها را در این ابزارها جستجو کنید تا یک گزارش دقیق برای تجزیه و تحلیل بک لینک های آنها تولید کنید. میتوانید فهرستی از همه دامنههای ارجاعی که به دامنه رقبای شما لینک داده اند را در کنار معیارهایی مانند رتبه دامنه ایجاد کنید. سپس می توانید از این اطلاعات برای یافتن فرصت های جدید لینک سازی برای سایت خود استفاده کنید.
در اینجا ابزارهای آنالیز رقیب که برای تجزیهوتحلیل فعالیتها و کمپینهای رقبا در فضای وب بسیار کاربردی هستند را به شما معرفی میکنیم. اما در صورت نزدیک بودن استراتژی های محتوایی به یکدیگر، میتوان دست به کار شد و از این کلمات کلیدی برای تقویت سئو سایت خود استفاده کرد. قابلیت دیگری که ابزار Semrush دارد، مربوط به آمار بک لینک های سایت رقیب است. آنالیز بک لینک سایت رقیب با این ابزار به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. از تحلیل سایت تا تحلیل سایت رقبا، تحلیل کلمات کلیدی، تحلیل و بررسی محتوا و بهینه سازی سایت از نظر پارامتر های core web vitals. در این بخش بهترین ابزارهای سئو را معرفی و کاربرد و امکاناتی که اختیارمان میگذارند را بررسی کردیم.
همچنین داخل این وبسایت با جستجو کردن دامنه مورد نظر چندین نمودار و انواع اطلاعات مربوط به ترافیک ورودی، کلمات کلیدی، سهم ترافیک بر اساس کشور و حتی مقایسه جمعیت شناسی مخاطبان وجود دارد. سیمیلار وب یک ابزار منحصر به فرد تجزیه و تحلیل رقبا است که کمتر بر روی سئو و بیشتر بر ارائه تصویری واضح از تفاوت های بین دو وب سایت متمرکز شده است. هیچکس در این سیاره به اندازه گوگل نمیداند که مردم به دنبال چه چیزی هستند و در اینترنت چه چیزی جستجو میکنند. شما میتوانید با Google Keyword Planner از این دانش گوگل استفاده کنید و تحقیق کلمات کلیدی دقیقی انجام دهید. را این ابزار به کسانی که از سرویس google ads استفاده میکنند، به صورت رایگان داده میشود. دو افزونه رنک مث و یواست سئو از بهترین افزونههای سئو هستند که به راحتی قابل نصب و استفاده هستند.
تعداد زیاد کارهای SEO که می توانید بصورت رایگان و با Chrome DevTools انجام دهید، بسیار جالب است. از ممیزی جاوا اسکریپت گرفته تا سرعت به جستجوگرها در صفحه، برخی از بهترین ویژگی ها به صورت پنهان اما کاملاً عالی هستند. به چند روش خاص برای استفاده از آن برای سئو نیاز دارید؟ این منابع را اینجا، اینجا و اینجا بررسی کنید. شگفت آور است که چگونه نتایج جستجوی تلفن همراه می تواند از نظر مکان و دستگاه متفاوت باشد. تست SERP موبایل MobileMoxie به شما امکان می دهد دستگاهها را به صورت جانبی در هر مکان، به آدرسهای خاص، مقایسه کنید.
فرآیند تحلیل به صورت پایهای و با بررسی عنوان سئو و توضیحات متا شروع میشود. پلاگین AIOSEO شامل بخش های مختلفی است و هر کدام از این بخشها، اطلاعات متفاوتی را به شما میدهند. مثلاً با بررسی تحلیل انجام شده توسط این افزونه، میتوان فهمید که سایت رقیب شما بیشتر از چه کلمات کلیدی استفاده میکند. هر ابزار یک کار بسیار خاص را انجام می دهد، از این رو نام “کوچک” است. برگه برای بازاریابان به خودی خود ابزاری نیست ، بلکه وب سایتی است که حاوی بیش از 100+ قالب رایگان برای انجام تعداد زیادی از وظایف با استفاده از صفحات Google است. برگه های قدرتمند رایگان را برای همه موارد از جمله تجزیه و تحلیل رقابتی، ممیزی سایت، scraping، تحقیق در مورد کلید واژه ها و موارد دیگر پیدا کنید.
https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/