[ad_1]

وندی می خواهد برای صبحانه همبرگر بخورید.

به همین دلیل فست فود زنجیره ای میان وعده های رایگان Baconators را به مشتریانی که بین 30 نوامبر تا 27 دسامبر خرید می کنند توزیع می کند.

وندی به جنگ های پیشین می پیوندد! اینجا می آید “پیمانکار صبحانه”

سخنگوی فاکس نیوز گفت: برای استفاده از این پیشنهاد ، مشتریان باید سفارش خود را از طریق برنامه تلفن همراه وندی انجام دهند یا به کد QR از برنامه دسترسی دارند که می توانند هنگام بازدید از محل وندی اسکن کنند.

وندی صبحانه Baconator خود را به عنوان بخشی از توزیع صبحانه ملی به منوها اضافه کرد. گفته می شود این ساندویچ از The Baconator الهام گرفته شده است که در سال 2007 برای عموم منتشر شد.

شبکه WEDNY: 4 موردی که شما هرگز در مورد زنجیره امضا زنجیره ای نمی دانید

با این حال ، این همبرگر کمی برای کام صبح تنظیم شده و از گوشت گاو برای یک صبحانه مربع مستثنی است. سایر افزودنی ها شامل تخم مرغ تازه ترک خورده ، شش نوار بیکن دودی سیب وود ، دو برش پنیر آمریکایی و سس پنیر سوئیسی است که بین دو رول قرار گرفته است.

Wecon's Breakfast Baconator از 2 مارس 2020 (وندی) برای خرید در سراسر کشور در دسترس است

Wecon’s Breakfast Baconator از 2 مارس 2020 (وندی) برای خرید در سراسر کشور در دسترس است

تبلیغات وندی برای صبحانه رایگان Baconator در حالی انجام می شود که زنجیره های فست فود در ترافیک صبحگاهی عابر پیاده رو به کاهش است زیرا آمریکایی ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا فرصت های بیشتری برای کار و آموزش از راه دور دارند.

مردم در حین قفل شدن کروناویروس ، که ممکن است برای ذخیره سازی سریع بد باشد ، خرید نمی کنند: گزارش

در نتیجه ، زنجیره ملی به طور فعال پیشنهادات صبحانه خود را تبلیغ می کند. دو روز قبل از شروع معامله صبحانه رایگان Baconator مشروط ، وندی رانندگی کرد تخفیف برای مدت زمان محدود برای سفارشات صبحانه که از طریق GrubHub انجام شد ، 5 دلار هزینه شد که از آن زمان منقضی شده است.

و یک ماه زودتر ، این شرکت ساندویچ های کروسان رایگان را برای صبحانه به مشتریانی که از طریق اپلیکیشن خود خرید کرده بودند ارائه می داد.

برای اشتراک در بولتن زندگی خود اینجا را کلیک کنید

در سه ماهه سوم سال 2020 ، وندی گفت 6.2 میلیون دلار برای تبلیغات صبحانه هزینه کرده است. این مبلغ بیش از 2.2 دلار است که زنجیره فست فود در سه ماهه قبل صرف کرده است.

به گزارش رویترز ، یک ماه قبل از سفارش سرپناه در محل ویروس کرونا در ایالات متحده ، وندی قصد داشت 70 تا 80 میلیون دلار برای تبلیغات صبحانه هزینه کند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

این زنجیره در تاریخ 51 ساله خود چندین بار سعی در راه اندازی منوی صبحانه داشته است. چهار تلاش قبلی وی در سال های 1985 ، 2006 ، 2009 و 2010 بود.



[ad_2]

منبع: technical-news.ir