یک شرکت مسافرتی پزشکی می گوید در اینجا “محبوب ترین” روش های آرایشی و بهداشتی در جهان برای سال 2020 وجود دارد


وقتی نوبت به عمل های زیبایی می رسد ، بعضی از آنها رتبه بالاتری نسبت به دیگران دارند.

و از آنجا که زیبایی در چشم بیننده است ، البته انواع روشهایی که افراد به دنبال آن هستند در سراسر جهان متفاوت است. به همین دلیل منبع مشاوره بهداشتی Qunomedical مستقر در آلمان داده های جستجوی داخلی را تجزیه و تحلیل می کند تا بفهمد کاربران آن کدام روش را می خواهند.

در ایالات متحده ، 14 جستجوی برتر برای انجام اقدامات زیبایی Qunomedical در سال 2020 عبارتند از تزریق بوتاکس ، لیپوساکشن ، لیفتینگ شکم ، لیفت لب به لب برزیل ، جراحی زیبایی بینی ، جراحی های تقویت سینه ، کاشت مو ، پر کننده لب ، آرایش پوست ، جراحی های کاهش پستان ، لیفتینگ ، کاشت باسن ، جراحی های ژنیکوماستی (کاهش پستان در مردان) و پیوند ریش.

افزایش مصرف کنندگان به جراحان زیبایی در میان بیماری همه گیر COVID-19

همان روشهای زیبایی و جراحی در 11 کشور دیگر که توسط Qunomedical مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت ، بیشترین محبوبیت را دارد ، اما ترتیب آن متفاوت است.

طبق داده های Qunomedical ، افراد در سراسر جهان تعداد زیادی از 14 عمل زیبایی را برای بهبود بدن یا صورت خود در نظر می گیرند. (iStock)

در کانادا بیشترین درخواست بوتاکس و بعد از آن جراحی زیبایی بینی و کاشت مو بود. در حالی که افرادی از انگلستان ، ایرلند و آلمان پر کننده لب ، بوتاکس و کاشت مو در 3 کشور برتر بودند.

استرالیا و نیوزیلند بهترین جستجوها را با بوتاکس ، پرکننده لب و لیپوساکشن انجام داده اند و سه مورد برتر را جمع بندی کرده اند.

LIFTING LIFE برزیلی چیست؟ جراح پلاستیک BEVERLY HILLS توضیح می دهد

جراحی بینی در فرانسه و اسپانیا تقاضای شماره یک بود. با این حال ، دو طرف در بقیه رتبه بندی های خود متفاوت بودند ، اگرچه لیپوساکشن نیز در سه رتبه برتر قرار گرفت.

کاربران ایتالیایی Qunomedical به دنبال بیشترین جراحی های پر کننده لب ، جراحی زیبایی بینی و افزایش پستان بودند ، در حالی که کاربران هلندی به دنبال بیشترین افزایش سینه ، کاشت مو و بوتاکس بودند. از طرف دیگر ، مصرف کنندگان در آفریقای جنوبی بدنبال لیپوساکشن ، بوتاکس و شکم شکم هستند.

آیا جراحی پلاستیک ایمن است؟

دکتر سوفی چونگ ، مدیر عامل شرکت قونومدیکال در بیانیه ای گفت: “با پیشرفت سال ، ما می توانیم ببینیم که این یک پدیده جهانی است.” “قفل کردن برای همه دشوار بود ، اما با محرمانه بودن بیشتر ، ارتباطات کمتر و تعطیلات زیاد ، مردم فرصتی را دیدند تا به چیزهای مهم مانند مراقبت از خود و اعتماد خود فکر کنند.

وی افزود که افراد مشهور همچنین می توانند در این امر سهیم باشند که چرا مردم در سراسر جهان در زمینه بهبود محصولات آرایشی بازتر هستند. جالب است که تقاضای آنلاین در جهانگردی پزشکی با وجود مسدود شدن توسط COVID-19 طی 12 ماه گذشته افزایش یافته است.

برای اشتراک در بولتن زندگی خود اینجا را کلیک کنید

چونگ گفت: “Qunomedical همچنین متوجه افزایش علاقه به جراحی در خارج از کشور در حین قفل شده است.” “در کنار پروازهای ارزان تر ، افراد بیشتری در می یابند که می توانند همان درمان با کیفیت بالا را با قیمت پایین تر و حریم خصوصی بیشتر از خانه انجام دهند.”


منبع: technical-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>