[ad_1]

اگر از دستورالعمل های CDC برای COVID-19 پیروی کنید ، در شام شکرگذاری شما افراد کمتری می توانند از نوشیدنی کرن بری و لوبیای سبز عبور کنند. اما این بدان معنا نیست که تعطیلات باید خالی از لطف باشد.

مطالعه اخیر انجام شده در دانشگاه ایندیانا نشان داد که موارد کمی به اندازه شکرگذاری در رهایی افراد از احساسات سمی (که ما به وفور در سال 2020 ایجاد کردیم) موثر هستند.

قدرشناسی همچنین تأثیرات ماندگار و نشاط بخشی بر مغز ایجاد می کند – که می تواند به شما و خانواده تان کمک کند نگرش مثبت تری داشته باشید که بتواند در تمام طول فصل تعطیلات ادامه یابد.

JIM DAILY: با تشکر از شما – 20 موردی که در سال 2020 همچنان سپاسگزار خواهند بود (بله ، حتی در سال 2020)

در اینجا چهار روش ساده برای قدردانی بیشتر از نتیجه شکرگذاری وجود دارد:

1. بر آنچه متحد است تمرکز کنید

مهم نیست که چه کسی پشت میز شما است ، یک نکته خوب در جدایی انتخابات این است که از همه بخواهید برای آنچه که ما را به عنوان یک خانواده متحد می کند ابراز قدردانی کنند – و بر آنچه ما را تقسیم می کند تمرکز نکنید.

این یک سنت کاملاً ثابت است که قبل از شام در خانواده های ما تدارک دیده شده است که از همه کسانی که در میز هستند می خواهیم آنچه را که واقعاً از این سال سپاسگزارند بیان کنند. این می تواند همسر / شریک زندگی / فرزندان آنها باشد. ارزیابی غذای خوب ؛ سلامتی آنها عشقی که همه با هم تقسیم می کنیم. یا پذیرش ما از یکدیگر.

برای دریافت بولتن نظرات اینجا را کلیک کنید

پیچیدگی دیگر این سنت این است که به همه اجازه می دهد که روی میز برگردند ، و بیان کنند که از چه کسانی در سفره تشکر می کنند ، اما آنها باید کسی را انتخاب کنند که هنوز قدردانی نکرده است. آنها باید توضیح دهند که چرا این شخص شایسته قدردانی است.

از این گذشته ، سپاسگزاری فقط همین است. نه تنها مراقبه نعمت ها ، بلکه ابراز لطف صادقانه نسبت به یکدیگر.

2. با کلیک کردن متصل شوید

بیایید حقیقت را بپذیریم ، بسیاری از ما تقریبا به هم نزدیک هستیم و گفتگوی دیگری با فناوری شکرگذاری تقریباً به اندازه شن و ماسه لباس شنای شما سرگرم کننده است. با این حال ، این بدان معنا نیست که یک خاله گرتی یا پدربزرگ استو دور از دیدن چهره (های) خندان شما در روزی که ممکن است برای آنها تنها باشد خوشحال نخواهند شد.

اطلاعات بیشتر از Opinion

شما می توانید از طریق Facetime ، Zoom یا چت تصویری دیگری با یک قسمت از خانواده خود پیش غذا درست کنید ، سپس پیش غذا با گروه دیگر و با دیگران شیرینی درست کنید.

این گپ ها می توانند فرصتی عالی برای اتصال مجدد ، خندیدن با هم و شکرگذاری شما برای هر کاری که برای شما انجام می دهند و عشقی که به اشتراک می گذارید ، به اشتراک بگذارند. و برخی از خبرهای خوب ، زوم اعلام کرده است که محدودیت 40 دقیقه ای خود را برای تماس های رایگان شکرگذاری لغو می کند.

3. فیلم های سفارشی ایجاد کنید

برخی از خانواده هایی که با آنها صحبت کردیم گفتند که آنها با ضبط تشکر از شخصی که دوست ندارند و در این سفره نیستند ، فیلم جدید شکرگذاری را شروع می کنند – به این دوستان و اعضای خانواده برای درک اینکه چگونه و چرا ارزیابی می شوند. آنها این فیلم های جالب و صمیمی را در YouTube ، Instagram یا سرویس اشتراک گذاری ویدیوی دیگری بارگذاری می کنند و به عزیزانشان اطلاع می دهند که چگونه آنها را پیدا کنند.

4- با قدردانی از شبکه های اجتماعی تغذیه کنید

در این زمان نفرت ، هیجان ، نژادپرستی ، عدم صداقت و عدم تمدن آنلاین ، برخی از افراد به ما گفته اند که هدف آنها تبدیل رسانه های اجتماعی شکرگذاری به مکان های امیدوار و شاد است. آنها قصد دارند موجی از تشکر را به راه بیندازند و قول می دهند که از لطف لطفی که باعث طعم زندگی آنها می شود سپاسگزاری کنند.

بیماری بزرگ غربی “وقتی خوشحال خواهم شد” است – وقتی پول کافی بدست آوردم ، با یک شخص مناسب ملاقات کردم ، آینده ام را پیدا کردم ، ماشین را درست کردم ، از این بیماری همه گیر COVID-19 عبور کردم و غیره اما تحقیقات ما نشان می دهد که سپاسگزار بودن برای خوشبختی ما حیاتی است اینجا و الان.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

خردمندترین افرادی که ما ملاقات کرده ایم قدردانی عمیق را انجام می دهند و آنها آن را آزادانه بیان می کنند

آیا می خواهید اکنون خوشبخت باشید؟ سپس از این شکرگذاری بعنوان فرصتی برای تأمل در نعمتهای خود و ابراز سپاس از کسانی که دوست دارید استفاده کنید.

چستر التون یکی از نویسندگان کتابهای “شکرگذاری قدرشناسانه” ، “اصل هویج” و “همه چیز در داخل” توسط آدریان گوستیک است.

[ad_2]

منبع: technical-news.ir

ایندکسر