[ad_1]

ویروس کرونا به دلایلی برای صنایع غذایی شدید بوده است – بر اساس گزارش اخیر ، از جمله افزایش آزار و اذیت جنسی مرتبط با پروتکل های ایمنی ، مانند نیاز به ماسک.

روز چهارشنبه ، One Fair Wage مطالعه ای در مورد تأثیر ویروس کرونا بر کارکنان خدمات منتشر کرد.

در گزارش غیرانتفاعی گفته شده است که بسیاری از کارمندان رستوران علاوه بر نداشتن محافظت کافی و مشاهده نکات مهم ، “افزایش چشمگیر آزار و اذیت جنسی در طی همه گیری” را مشاهده کرده اند.

در این گزارش آمده است که این آزار و اذیت با الزام مشتریان به پیروی از پروتکل های ویروس کرونا مانند ماسک زدن ، تشدید می شود.

RESTAURANT TEXAS مشاوره 2000 دلاری پس از پرداخت هزینه های کلاهبردارانه مشتری را ارائه می دهد

در این بیانیه آمده است: “نظرات مشتریان مرد نشان می دهد که آنها احساس قدرت می کنند تا کارگران را ملزم کنند تجهیزات حفاظتی خود را بردارند و آنها را در معرض خطر بیماری یا مرگ قرار دهند تا مشاوره لازم برای تهیه حقوق اولیه خود را دریافت کنند.” گزارش.

دیوید چنگ 1 میلیون سود از “کسانی که می خواهند یک میلیونر شوند” برای مبارزه با کارگران رستوران اهدا کرد

طبق این نظرسنجی ، 41٪ از کارگران اظهار داشتند که “تغییر محسوسی” در میزان “نظرات جنسی ناخواسته از طرف مشتریان” مشاهده کرده اند. 25٪ دیگر گفتند که “تغییر قابل توجهی” در میزان این نوع نظرات را تجربه کرده یا دیده اند.

گزارش جدیدی از سازمان غیردولتی One Fair Wage نشان داد که کارگران مواد غذایی در طی همه گیری ، آزار و اذیت جنسی را

گزارش جدیدی از سازمان غیردولتی One Fair Wage نشان داد که کارگران مواد غذایی در طی همه گیری ، آزار و اذیت جنسی را “شدید” افزایش داده اند. (iStock)

LA پیشنهاد کارگران رستوران 800 دلار بورس تحصیلی در طول بیماری کروناویروس همه گیری

از 2621 کارگر خدماتی که به نظرسنجی One Fair Wage پاسخ دادند ، 250 نفر برخی از نظرات جنسی را که از مشتریان دریافت کرده اند ، به اشتراک گذاشتند.

براساس این گزارش ، بسیاری از این نظرات “درخواست مشتری های مرد از کارمندان زن است که ماسک خود را بردارند تا بتوانند ظاهر خود را ارزیابی کنند و به طور پیش فرض مشاوره خود را بر این اساس تعیین کنند”.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

علاوه بر افزایش آزار و اذیت جنسی ، One Fair Wage همچنین دریافت که 83٪ از پاسخ دهندگان متوجه افت نکات در طی همه گیر شدن بیماری شده اند – از جمله 66٪ که گفته اند نکات آنها حداقل نصف شده است.

در این گزارش آمده است: حدود 78٪ از پاسخ دهندگان همچنین شاهد افزایش رفتار خصمانه مشتریانی بوده اند كه از آنها خواسته شده پروتكل های ایمنی را دنبال كنند.

برای اشتراک در بولتن زندگی خود اینجا را کلیک کنید

[ad_2]

منبع: technical-news.ir