چگونه ۴۰ کیلو وزن کم کنیم ؟ 7 راهکار تضمینی

این نوشته به‌طور مشارکتی متن شده اساسی همکاری Danny Gordon. دنی گوردن یک مربی خصوصی اهمیت جواز عمل در دانش کده آمریکایی طب ورزشی و صاحب باشگاه بدن‌سازیThe Body Studio for Fitness در منطقه‌ی خلیج سان‌فرانسیسکو است. اهمیت بیش از 20 سال سابقه‌ی درس دادن و مربی‌گری بدن‌سازی، تمرکز او اکثر روی آموزش و تمرین‌های نیمه‌خصوصی در باشگاهش است. دنی مجوز فعالیت مربی‌گری خود را از دانش کده ایالتی کالیفرنیا در خلیج شرقی سان‌فرانسیسکو و دانشکده آمریکایی طب ورزشی اخذ کرده است.
دسته‌بندی نشده
اندوکاردیت منجر التهاب آستر داخلی قلب یا این که اندوکاردیوم می شود. همین مشکل هنگامی ساخت می شود که میکروب ها (معمولا باکتری‌ها) وارد جریان خون شده و در قلب تجمع می‌یابند. به ورقه پزشکان روماتولوژی درمانکده بروید و زمانه مراجعه به مطب دکتر معالج دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید.

سبزیجات برگ‌دار و اندک کربوهیدرات

بهترین روش لاغری به جهت معالجه چاقی و رسیدن به وزن ایده آل با داشتن یک برنامه رژیم غذایی مطمئن میسر می شود که می توانید آن را به رخ رژیم آنلاین اخذ کنید. گوشت سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن است؛ اما به استدلال چربی صریح و پنهان، از کالری بالایی برخوردار است. گونه های ماهی، گوشت لخم و مرغ و ماکیان فارغ از چربی، حاوی چربی و کالری کمتری نسبت به گوشت 8 مکمل مخصوص لاغری قرمز‌رنگ است، به این ترتیب انتخاب همین گونه بافت های پروتئینی، مورد مناسب تری برای کمتر وزن و لاغری است. شواهد پاره ای برای تأیید این حیث وجود داراست که خوردن صبحانه باعث کاهش وزن و لاغری می شود. همین فرمان احتمالا مغایر حیث عموم مردم باشد که می گوید؛ زمانی که صبحانه نخورم، از زمانه اتمام شام تا فردا زمان ناهار، کالری اخذ نمی کنم و این نوع وزنم را کمتر می دهم.

  • سنگ بنای پیدا نمودن بهترین نحوه لاغری برای شما، نخست آنالیز شاخص جمع بدنی است.
  • رژیم غذایی خود را بر پایه غذاهای کامل قرار دهید.آنها نسبت به غذاهای فرآوری شده طبق معمول غنی از مواد مغذی هستند، سیر کننده خیس هستند و کمتر سبب پرخوری می شوند.
  • ما در همین نوشته به تحلیل چاقی، عارضه ها چاقی، لاغری و بهترین شیوه های لاغری در جهان می‌پردازیم.
  • بنابراین در هیچ روش کاهش وزن حتی بهترین نحوه لاغری حیاتی فعالیت جراحی نیز به هیچ تیتر نباید نوشابه های قندی و مضر را مصرف کنید.
  • این مواد ممکن است دوباره به ماده غذایی برگردانده شوند نظیر نان “غنی شده”.

این مدل جراحی بایستی حساس پیشنهاد و راهنمایی دکتر معالج شکل بگیرد و در صورتی که پزشک تشخیص دهد که فردی نیاز به همین جراحی ندارد، نباید این عمل بر روی او اعمال شود. در جراحی اسلیو معده به سبب ساز ریز شدن معده، ترشح هورمون گرلین هم کمتر می یابد. اما می بایست گفت که این طرز تنها به نوعی تقابل دارای چاقی محسوب می شود و ناچیز شدن وزن در همین حالت نیاز به ورزش همیشگی خواهد داشت. گونه های جراحی های دیگری که به جهت کم کردن وزن طراحی شده می باشد و توانسته میباشد مجوز پزشکان و متخصصان فعال در همین راستا را بگیرد زیاد است. بعضا از شیوه ها نظیر استفاده از جلیقه های یخی موجب می شود تا سرعت سوختن کالری های بدن ارتقا یابد و به همین استدلال میباشد که اکثر پزشکان برای اندک نمودن وزن، سفارش می کنند در داخل آب سرد تحرک داشته باشید.

حتما بخوانید:
Women2 زن در استنفورد تلاشی متعادل دارند و بر کال پلی غلبه می کنند

میان وعده های لاغر کننده به جهت کمتر وزن 20 کیلویی چشمگیر

پروتئین مصرف انرژی را بین ۸۰ تا ۱۰۰ کالری در روز ارتقا داده و منجر می شود افراد به طور اتومات تا ۴۴۱ کالری کاهش در روز بخورند. برای خود یک جفت وزنه ۲ کیلویی بخرید و از هر فرصتی که دست می دهد برای انجام تمرین‌های سبک حیاتی وزنه استعمال کنید، این تمرین‌ها باعث میشود گوشت تن شما چربی خویش را از دست بدهد مکمل لاغری و اندامی لاغرتر داشته باشید. شنا، وزنه زدن و حرکات کششی،‌ ورزش‌های قابل قبولی هستند که به سوزاندن کالری و اندک کردن وزن کمک می‌کنند. حرکات ورزشی حساس وزنه سبک را سه تا چهار بار در هفته انجام بدهید تا به راحتی به وزن دلخواه برسید. بارها در مقالات متعدد بر تاثیر بالای مصرف آب در کمتر وزن اشاره کرده ایم.

انواع راههای کاهش وزن

هر گاه به خوردن چنین خوراکی‌هایی وسوسه شدید، به جای آن‌که تمام بسته را یک‌جا نوش جان کنید، به جهت خودتان وعده‌های خوراکی محدود انتخاب نمایید. پژوهشگران دانش کده کرنل دریافتند آن‌هایی که هیچ نشانه‌ی قابل مشاهده‌ای از مصرف بی‌رویه‌ی خوراکی‌های ناسالم برای خودشان گزینش نمی‌کنند تا ۵۰ % بیش‌تر از دیگران چیپس می‌خورند. فیبر صرفا در غذاهای گیاهی مانند میوه و سبزیجات، جو، نان مهم غلات کامل، برنج قهوه ای و پاستا و لوبیا، نخود و عدس یافت می شود. طولانی تر وزن و چاقی در سراسر دنیا نسبت به نبود وزن اکثر دچار مرگ و میر شده است. در همین نوشته ما همت کردیم مواردی را مطرح کنیم که می توانند جزئی از علل چاقی باشند و وزن شما را به مرور از حالت طبیعی در بیاورند. غذاهای مضری که برای شما وسوسه انگیز است، نخریدتعداد وعده های غذایی خویش را ارتقا دهید.

۱. مصرف قند و کربوهیدرات را کم کنید

این سبزیجات به استدلال این که حاوی فیبر هستند، کربوهیدرات‌ های کامل در لحاظ گرفته می‌شوند، البته ممکن میباشد بخواهید هنگام افزودن همین سبزیجات به بشقاب خود، به اندازه مصرف اعتنا داشته باشید. رژیم فستینگ بیشتر به تیتر یک رژیم لاغری شناخته شده است زیرا محدودیت کالری را به آسانی می توان در آن اعمال نمود. اصلی همین حساب این رژیم با کربوهیدرات فراوان زیاد – در حدود ۸۰% از کالری دریافتی – و پروتئین ناچیز – در حدود ۱۰% از کالری دریافتی – است. رژیم پالئو تاکید بر مصرف غذاهای کامل، گوشت لخم، سبزیجات، میوه ها، دانه ها و مغز ها دارد و در برعلیه شما نباید در رژیم پالئو از لبنیات، غلات، شکر و غذاهای فراوری شده استعمال کنید.

چگونه کمتر وزن خویش را محافظت کنیم؟

آدم‌هایی که غلات تام بیش‌تری مصرف می کنند نسبت به آن‌هایی که غلات فرآوری شده می‌خورند در مراقبت تناسب اندام‌شان موفق‌تر هستند. طی یک مطالعه، زنانی که رژیمی حاوی مقادیر بیش‌تری از جوانه‌ی گندم، برنج قهوه‌ای، نان تیره، و ذرت بو داده رعایت کردند به مرور زمان ۴۹ درصد کم‌تر از سایرین در معرض ارتقاء زیاد وزن قرار گرفتند. اسفناج و دیگر سبزیجاتی که برگ‌های تیره دارند سرشار از منیزیوم هستند؛ منیزیوم در تهیه بیش از ۳۰۰ کارایی بدن نقش دارد. مطالعه‌ای در ۲۰۱۳ نشان داد آدم‌هایی که منیزیوم بیش‌تری مصرف می نمایند مرحله قند خون و انسولین پایین‌تری دارند؛ و همین عامل، نقش مهمی در تناسب وزن‌شان ایفا می‌کند. البته گشوده هم، هیچ زمان در نوشیدن قهوه زیاده‌روی نکنید – متخصصان برای زنان متوسط مصرف بیش از ۳ فنجان قهوه را در روز سفارش نمی‌کنند. ولی در دو هفته اولیه شخص به شدت آب از دست می دهد و در هفته دوم آب از دست رفته جبران می شود در عوض به جای آن بافت چربی آغاز به سوختن می کند. کسانی را که همین آزمایش را آزمون کرده اند ،طی یک ماه تغییرات زیادی را در بدنشان بازدید کرده اند. درصورتیکه می‌خواهید تغییرات در بدن خود را ببینید،عادات غذایی و طریق زندگیتان را تغییر‌و تحول دهید. متابولیسم را ارتقا میدهد و شتاب کمتر وزن را یک سری برابر میکند. به حیث می رسد که دو سه کیلو وزن قلیل کردن در ماه یک هدف فراوان ساده است که میتواند،عملی شود و همینطور بر روی بدن شما نیز نشان دیتا شود پس قبل از این‌که تارگت پایانی را گزینش کنید خوب فکر کنید. همچنین، افزودن تمرینات عمل مهم وزنه به برنامه ورزشی ایده لطف محسوب می شود.

حتما بخوانید:
آمریکایی ها می خواهند ببینند که فاوسی چگونه واکسینه می شود قبل از انجام این کار: نظرسنجی

راهکارهای اثرگذار برای لاغری اندام سوای لاغری صورت

روی اندازه نروید مگر این که بتوانید اطلاعات وزن‌تان را فقط از منظر تندستی ملاحظه کنید نیکی این که از آن به جهت تعریف‌و‌تمجید قیمت فردی خویش به کار گیری کنید. سایر باورهای محدود کننده متداول که می‌تواند شما را از وصال کسب و کارهای ایرانی به هدف‌های وزنی‌تان گشوده دارد، اکثر زمان ها ریشه در خوف دارد. به تیتر مثال، ممکن است از این ترس داشته باشید که درصورتیکه وزن خویش را کاهش دهید، دیگران شما را جذاب قلمداد نمایند و آیتم آزار کلامی قرار بگیرید. بسیاری از افرادی که در گیر مشکلات پزشکی ناشی از بی‌‌تحرکی هستند، می‌‌توانند ناراحتی خود را به یاری طناب زدن معالجه یا این که از پیدایش آن پیشگیری کنند. این تمرین می‌تواند میزان زیادی کالری را در یک دوره کوتاه هنگامی بسوزاند. بدون شک برایتان جالب می باشد که بدانید شما می‌توانید تنها پیاله تعدادی دقیقه ورزش حساس طناب، حدود ۱۲۰ کیلوکالری انرژی بسوزانید. حساس یک ساعت انجام ورزش‌های قلبی-عروقی یا بیست‌دقیقه سونا رفتن در حدود نیم‌کیلو تا یک کیلو آب بدن‌تان کم می‌شود. رقم به‌دست‌آمده نشان‌دهنده‌ی مجموع انرژی می باشد که تن شما در ارتفاع روز به آن نیاز دارد.

دریافت بدون‌پول کتاب

بهتر میباشد به جای گرسنگی کشیدن همت نمایید رژیم های متعادل را امتحان کنید و به اصطلاح سبک زندگی خویش را تغییر دهید. یکی از نحوه های و یا تکنیک های کاهش وزن این است که هنگام طعام خوردن صرفا به غذای خویش توجه کنید. کسب و کارهای ایرانی جویدن تمام غذاها، دقت به تعداد لقمه ها و دوری از حواس پرتی ها مثل تلویزیون دیدن، بر کیفیت هضم خوراک و ناچیز نمودن وزن اثرگذار است. قبل از شروع رژیم نظامی سه روزه بی تردید اصلی متخصص تغذیه مشاوره داشته باشید.