ورزش ایکس بادی برای کسانی که وقت ندارند – اسپرت برند

یک تمرین بی آلایش تنها در حدود 400 کیلو کالری را میسوزاند. ضربههایی که بوسیله دستگاه ساخت می‌گردد و الکترود ها را از مرحله پوست تا روی عضله‌ها میرساند ، ضربات سبب ساز انقباض عضله ها میگردند پس در عاقبت ، حرکت واقعی را شبیه سازی می کند و موجب انقباض منظم عضله ها میشود. 5 – آیا نیازمندی های خاصی اضطراری است تا بتوانم از ایکس بادی به کار گیری کنم؟ عضلهسازی و تمرینات هوازی میتوانند از روش ارتقاء متابولیسم، علاوه بر وصال به لاغری پیش از بازه بارداری، باعث به ارتقای مرحله مصرف انرژی شوند. اجرای همین ورزش به جهت همین مجموعه از اشخاص نیکی فقط باعث برگشت به وزن قبل از دوره حاملگی میباشد بساکه سبب رسیدن به تناسب اندام مناسب خواهد شد که کلیه اینها به خاطر اجرای فعالیتهای هوازی و شدن سوختوساز تن و ارتقای مقدار صرف انرژی خواهد بود. صرفه جویی دوچندان در وقت: یک تمرین تام ایکس بادی ای ام اس که فقط کلیدی دو جلسه در هفته تنها 20 دقیقه وقت میگیرد، جایگزین عمده از 10 ساعت صرف زمان در باشگاه صرف دیگر ورزشها میباشد. طی هر جلسه تمرینی ایکسبادی به عامل به فعالیت گیری موثر و بهینه ماهیچه‌ها چندین برابر ورزش عادی انرژی مصرف میشود. در طی تمرینات قدرتی، مغز پیامی به ماهیچه ها میفرستد که موجب انقباض آن می شود اما همگی عضله‌ها نمیتوانند این رابطه گسترده را به لطف دریافت کنند و این عضله ها به راحتی فعال نمیشوند به این خاطر به لطف رشد نمییابند. از اثرات دیدنی توجه تمارین ایکس بادی مبتنی بر EMS، تغییر و تحول در پارامتر های استخوانی همچون BMD دانسیته دانسیته استخوانی ذکر شده هست به همین ادله توصیه می شود افراد مبتلا به زخم های سیستم اسکلتی مسلما برای اخذ مشاوره به مربیان رشته ای مراجعه کنند زیرا نتیجه های تحقیقات حتی ابلاغ کرده اند که مداومت بر انجام همین کار ها حتی می تواند نقش پیشگیرانه هم داشته باشد. یکی از از سوال ها متداول درباره نحوه ایکس بادی، مدت زمانه استفاده از آن برای انجام تمارین ورزشی است. ایکس بادی از تازه ترین روشهای ورزشی قرن ۲۱ام می باشد که اگرچه مدت زمان زیادی از ظهور آن نمیگذرد البته باتوجه به نتیجه ها دوچندان لطف که در زمینه لاغری و کاهش وزن داشته تبدیل به ورزشی فراوان محبوب شده است. ایکسبادی اهمیت به کار گیری از همین تمرینات میتواند به طور یگانه عضله‌ها Deep seated essential stabilizing و عضلات پوسچر که از ستون فقرات، لگن، کمربند شانه، زانوها و پاها پشتیبانی می نماید را فعالکند که همین خود یاری مضاعف متعددی به بهبود طرز ایستادن میکند. در صورتی که از نوشتن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در آیتم ایکس بادی فردیس لطفا از برگه ما بخواهید.

حتما بخوانید:
جمعه سیاه 2020: چگونه از تقلب جلوگیری کنیم