هرشی تبلیغ کلاسیک خود “زنگ های کریسمس” را به روز می کند که با انتقاد طرفداران بوسه روبرو است


هرشی آموخته است که چیزهایی که باعث آزردگی توییتر می شوند بی پایان هستند.

این هفته ، این برند شیرینی فروشی مجبور شد به واکنش آخرین تبلیغ تعطیلات خود ، Hershey’s Kisses ، که در واقع فقط یک سری از آگهی های تبلیغاتی کلاسیک زنگ کریسمس است ، که در آن بوسه ها به عنوان مجموعه ای از زنگ بازی “We Wish Merry Christmas . “

امسال ، هرشی ، تبلیغ چرخشی جدیدی را رونمایی کرد که دقیقاً مانند مورد قدیمی آغاز شد ، اما خیلی زود با قطع شدن دختری کوچک از یکی از بوسه ها برای استفاده در دستورالعمل کوکی های تعطیل ، قطع شد. از همان لحظه ، ملودی زنگ آشنا در تبلیغات با همان آهنگ اجرا شده روی شاخ جایگزین می شود.

استفاده کننده از “TIKTOK” “GRILLES” STAKE OF AIRCRAFT توالت ، نقاشی ها از AVIOLOGY های اساسی است

به طور طبیعی ، به نظر می رسد این توازن ظریف Twitterverse را بر هم زده است ، حتی برخی از کاربران رسانه های اجتماعی تبلیغات به روز شده را مقصر در سال 2020 فزاینده وحشتناک می دانند.

برای اشتراک در بولتن زندگی ما اینجا را کلیک کنید

“من هر ساله مشتاقانه منتظر تبلیغات کریسمس Hershey Kisses هستم. من همیشه مکث می کنم تا گوش کنم [its] یک آهنگ آشنا ، زیرا خاطرات گرامی کریسمس را به شما باز می گرداند. بنابراین امسال ، وقتی بسیاری از سنت ها را نمی توان جشن گرفت ،Hersheys تصمیم می گیرد دوباره آن را بازسازی کند. ” یک تماشاگر مخصوصاً ناامید. “# با تشکر 2020 ،” او با کنایه و شکلک هایی با قلب شکسته اضافه کرد.

هرشی در پاسخ به برخی از جداول ناامید کننده از طریق توییتر ، توضیح داد که “پس از 30 سال ، ما تصمیم گرفتیم که سنت پخت و پز تعطیلات را با یک آگهی تبلیغاتی جدید Bells که شامل یک اشاره به نسخه اصلی است ، گرامی بداریم!” ما نظرات شما را با تیم خود به اشتراک خواهیم گذاشت! “

برای زندگی بیشتر FOX LIFESTYLE در فیس بوک ما را دنبال کنید

اما اظهارات مارک آب نبات کافی نبود تا بزرگترین منتقدان این تبلیغ را خفه کند ، یکی از آنها دادخواست Change.org را برای “بازگرداندن تبلیغ قدیمی ما!” (شایان ذکر است شخصی که دادخواست را مستقیماً اذعان کرده است که “این ممکن است چیزی نباشد که دادخواست را توجیه کند” ، اما با این وجود آن را ایجاد کرده است.)

هرشی در بیانیه ای به امروز غذا ، تکرار کرد که “به روزرسانی جزئی” برای نشان دادن نقش هرشی در پخت تعطیلات انجام شده است. این شرکت افزود که تبلیغات اصلی – معروف به “زنگ های کریسمس” – در اوایل ماه نوامبر ظاهر شد و برای همیشه ناپدید نشد.

هرشی در توئیتر توضیح داد: “پس از 30 سال ، ما تصمیم گرفتیم که سنت پخت و پز تعطیلات را با یک تبلیغ جدید Bells که شامل یک اشاره به اصل است ، تکریم کنیم.”
(iStock)

در این بیانیه آمده است: “امید ما در این فصل این است كه نسخه به روز شده ما نه تنها خاطراتی از لحن اصلی” بوسه ها “را به ارمغان بیاورد ، بلكه همچنین احساس واقعی احیا قلبی را با تصاویر كباب جشن بین پدر و دختر به ارمغان می آورد.”

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

سخنگوی هرشی بلافاصله بیانیه ای به فاکس نیوز نداد.




منبع: technical-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>