[ad_1]

کودکان در ایالات متحده در خارج از مدرسه در پاسخ به شیوع ویروس کرونا آسیب می بینند ، اگرچه اکثریت قریب به اتفاق با خطر قابل توجهی از ویروس مواجه نیستند. و متأسفانه تعطیلی غیرضروری مدارس منجر به افزایش افسردگی ، خودکشی ، گرسنگی و نمرات ناموفق توسط دانش آموزان می شود.

تمام شواهد حاکی از آن است که مدارس دولتی باید درهای خود را دوباره باز کنند تا کودکان از ادامه رنج جسمی ، روانی و فکری بیشتر از هر زمان حافظه جلوگیری کنند.

دانش آموزان کم درآمد و دانش آموزان رنگارنگ (که به طور نامتناسب کم درآمد هستند) بیشترین آسیب را از تحریم کلاس می بینند. بسیاری از این دانش آموزان برای حضور در مدرسه از خانه رایانه و اینترنت ندارند. بسیاری از آنها در شرایط شلوغ زندگی می کنند که یادگیری واقعی از خانه را دشوار می کند.

هرزه. استیو اسکالیس: اکنون مدارس باز است – کودکان مبتلا به رنج و خطر کمی برای کودکان می شوند

شواهد به وضوح و صریح نشان می دهد که تقریباً همه کودکان در مدرسه با خطرات قابل توجهی از عفونت ویروس کرونا مواجه نیستند. و وقتی تدابیر محافظتی مناسب اعمال می شود ، معلمان نیز با حداقل خطر مواجه می شوند.

به عنوان مثال ، در نیویورک – که بزرگترین سیستم مدارس کشور را اجرا می کند – آزمایشات انجام شده از 9 اکتبر تا 22 نوامبر نشان داد که میزان انتقال ویروس کرونا به دانش آموزان و کارکنان مدرسه تنها 0.28٪ است. در بعضی از محله ها حتی پایین تر بود.

در منهتن ، میزان انتقال تنها 0.17٪ در طول دوره تحصیل بوده است ، یا فقط 1.7 کودک و کارمند 1000 نفره.

با این حال ، این امر مانع از آن نشد که شهردار نیویورک ، بیل دی بلازیو ، برای بار دوم در 18 نوامبر تمام مدارس دولتی را تعطیل کند ، این امر مشکلات بزرگی را برای والدین و دانش آموزان به وجود آورد ، زیرا خانواده های کم درآمد در سخت ترین شرایط قرار داشتند. در پاسخ به شکایات والدین ، ​​د بلاسیو مراجعه کرد و گفت مدارس ابتدایی روز دوشنبه افتتاح می شوند.

DE BLASIO برای بازیابی مدارس می گوید او پدر و مادر را با صدای بلند و واضح شنیده است

هیچ مدرکی رهبران محله دانشگاه لس آنجلس یا مدارس دولتی شیکاگو ، منطقه دوم و سوم بزرگترین مدارس کشور را متقاعد نکرده است که درهای خود را به طور کامل باز کنند.

افسردگی در میان کودکان ، به دلیل انزوای اجتماعی که میلیون ها جوان آمریکایی در نتیجه آموزش در خانه و لغو فعالیت های فوق برنامه تجربه می کنند ، به شدت جهش می کند.

سطوح بالاتر افسردگی و سایر مشکلات بهداشت روان منجر به افزایش میزان خودکشی در جوانان در آمریکا شده است. نظرسنجی انجام شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان می دهد که 11٪ از همه جوانان می گویند که خودکشی “جدی” را در یک ماه قبل از آزمایش انجام داده اند.

از آنجا که خانواده های کم درآمد کمتر به خدمات مهم بهداشت روان دسترسی دارند ، کودکان در این خانوارها بیشتر از سایر کودکان در معرض خطر خودکشی قرار دارند و از سایر بیماری های روحی رنج می برند.

سیاست های تعطیلی مدارس همچنین باعث سو abuse استفاده و گرسنگی کودکان شده است ، به طوری که بیش از 30 میلیون کودک برای تهیه وعده های غذایی رایگان یا کاهش یافته در هفته مدرسه به مدارس اعتماد می کنند.

بر اساس گزارش ماه سپتامبر توسط NPR ، لورن بائر ، محقق در موسسه بروکینگز ، گفت که اطلاعات اداره سرشماری نشان می دهد که فقط حدود 15٪ از کودکانی که به وعده های غذایی کم هزینه و رایگان اعتماد می کنند ، غذای مورد نیاز خود را اکنون دریافت می کنند مدارسي كه به ميليونها كودك خدمات مي دهند تعطيل شده اند.

و این مشکلات فقط نوک کوه یخ است. علاوه بر پیامدهای روانی و جسمی تعطیلی بسیاری از مدارس در بهار سال گذشته ، تأثیر منفی قابل توجهی بر آموزش کودکان داشته است.

داده ها نشان می دهد دانش آموزان برای تأمین نیازهای تحصیلی خود تلاش می کنند ، زیرا برای بسیاری از آنها یادگیری مجازی به طور قابل توجهی از یادگیری شخصی پایین تر است.

به عنوان مثال ، تگزاس تریبون در اواخر ماه اکتبر گزارش داد: “کارنامه های هفته های اول سال تحصیلی دانش آموزان بیشتری را نسبت به سال گذشته نشان می دهد که حداقل در یک کلاس شکست خورده اند. دانش آموزان با تکالیف دیر برمی گردند ، در صورت وجود. پرش از روزها به هفته های مدرسه مجازی ؛ و مربیان و والدین عقب مانده اند در خواندن. “

در سراسر کشور ، کارشناسان پیش بینی می کنند که این مشکلات منجر به افزایش میزان ترک تحصیل در دبیرستان می شود که به احتمال زیاد جوامع و اقلیت های کم درآمد را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

به گفته انستیتوی اوربان: “کودکان رنگی نیز تأثیرات آموزشی همه گیری را به طور نامتناسبی احساس کرده اند ، زیرا مدارس ابتدایی و متوسطه در سراسر کشور به یادگیری مجازی روی آورده اند. … در نتیجه ، سیاه پوستان و لاتین دچار افت نامتناسب تحصیلات می شوند ، و این تأثیرات مخرب سیاستی را پیچیده می کند که در حال حاضر دانش آموزان رنگارنگ را با منابع کم و کیفیت پایین تر ، کلاس های به طور قابل توجهی بزرگتر ، دارای مهارت کمتر و با تجربه تر معلمان و دسترسی کمتر به برنامه های درسی با کیفیت بالا. “

برای ثبت نام در مورد نظر ما اینجا را کلیک کنید

به طور متوسط ​​، خانوارهای طبقه کارگر و کم درآمد بیشتر از خانواده های متوسط ​​و ثروتمند برای آموزش و تغذیه فرزندان خود به مدارس دولتی متکی هستند که حتی برخی از آنها درآمد قابل استفاده کافی برای استخدام معلم یا فرستادن فرزندان خود به مدارس خصوصی دارند. .

با این حال ، این بدان معنا نیست که تعطیلی مدارس تحت تأثیر خانواده های با درآمد متوسط ​​و ثروتمند قرار نمی گیرد. اکثر خانواده هایی که در مناطقی که مدارس تعطیل هستند زندگی می کنند در معرض آسیب قرار دارند و خشن ترین قسمت این است که هیچ مزایای بهداشت عمومی وجود ندارد. در واقع ، داده ها نشان می دهد که عکس این قضیه صادق است.

کارکنانی که علی رغم شواهد علمی گسترده موجود و توصیه های مکرر کارشناسان بهداشت عمومی ، کودکان را از تحصیل در مدارس خود باز می دارند ، مشخصاً مدارس را تعطیل نمی کنند زیرا این امر به نفع کودکان یا والدین است. بلکه آنها می خواهند به اتحادیه های معلمان که از ابتدای شیوع بیماری همه گیر علیرغم شواهد به دنبال تعطیلی مدارس هستند ، اطمینان خاطر دهند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

بدیهی است که اصلاحات اساسی در سیستم های مدارس در کشور ما ، از جمله گسترش چشمگیر برنامه های انتخاب مدارس ، ضروری است.

وقتی زمان اجرای این تغییرات فرا می رسد ، امیدواریم والدین به زودی به یاد بیاورند که در بحبوحه بزرگترین بحران بهداشت عمومی در طول دهه های گذشته ، بسیاری از رهبران مدرسه و دولت محلی خود تصمیم گرفته اند به جای اینکه فرزندان خود را در اولویت قرار دهند ، سیاست بازی کنند. محل.

کریس تالگو یک همکار تحقیقاتی در م Instituteسسه هارتلند و معلم سابق مدرسه دولتی در کارولینای جنوبی است.

برای اطلاعات بیشتر از JUSTIN HASKINS اینجا را کلیک کنید

[ad_2]

منبع: technical-news.ir

ایندکسر