نمایندگی دیسک و صفحه والئو – ادرس

قبل از اینکه بریم فرق های دیسک صفحه والئو سبز کلیدی و نوع تقلبی به شما بگم بایستی بدونید که تجربه نشون دیتا همیشه قطعات با روی هر ماشینی پاسخ 100 درصدی نمیده گاهی وقت ها لازمه از تجربه تعمیرکار های ماهر در مورد بهترین برند برای خودروی ذیل پاتون سوال کنید. همین کمپانی در تولیدات اتومبیلهای سبک خویش نسبت به دیگر کمپانیها اهمیت ویژگیهای ذیل است. تعداد فنر بخش اعظم موجب عملکرد غیر خطی کلاچ و در سرانجام خط مش افتادن نرم خیس و اندک آسیبتر به سیستم اتومبیل میگردد ، البته به دلیل کاهش میزان فنرها و حتی به کار گیری از فنرهایی مهم قطر مفتول کاهش جراحت پذیری این کلاچها در دماهای بالا عمده می باشد و تحمل کلاچهای طولانی و شیبهای شدید را ندارد. این شرکت فرانسوی که امروزه علاوه بر اتومبیل های سبک آغاز به ساخت برگه کلاچهای ماشین سنگین کرده بشدت در ایجاد تکنولوژی جدید و ابداعات نوین پیشگام است. وکیوم بودن دیسک و ورقه والئو سبز در بسته بندی اولین گام این شرکت به جهت پرهیز از سو استعمال از جعبه قطعاتش است. همین کمپانی در ایجاد قطعات کیت کلاچ حساس سطح عملکردی پیشرفته می باشد و سوابق ساخت دیسک و صفحه کلاچ های سنگین و مسابقه را در کارنامه خود قرار داده است. همین کمپانی یکی قدیمیترین ایجاد کنندگان قطعات وسیله نقلیه ژاپنی است که یک سری سال قبلی را بر روی طراحی و بسط اثاثیه مربوط به سیستم انتقال-قدرت نهاده است. کمپانی کرهای سئوجین که محصولات خویش را حساس عنوان سیکو (سکو) در بازار قطعات انتقال توان کره جنوبی، آمریکا، آسیا، اروپا و آفریقا عرضه میکند. هیدرولیکی: در همین نوع کلاچها از یک سیال جهت انتقال نیرو به کار گیری میشود. سوای لغزش: همین کلاچها به صورت صفر و یک کار میکنند؛ به‌این مضمون‌ که یا در شرایط خلاص قرار دارا‌هستند یا در حالت تضارب کامل. به دنبال سخت شدن جنس لنتها و در نتیجهی آن کمتر ضریب اصطکاک می بایست قدرت فنرهایی که فشار ضروری به جهت درگیری دیسک و کاغذ کلاچ را اساسی فلایول تامین مینمایند ارتقا یابد، ارتقاء توان فنرها موجب سفت شدن پدال کلاچ و یا این که اصطلاحا کارایی خشک کلاچ میشوند، چندین از تولیدکنندگان متفرقه اهمیت کمتر ضخامت فنر کارایی در در دست گرفتن این خشکی پدال داشتند که موجب به ضعف این تولیدات در در مقابل ارتقا دما شد. از سوی دیگر یک عدد از آرم های همگانی که در کیت کلاچهای ساده در هنگام کاهش ضخامت لنتها و نزدیک شدن به پایان عمر سفتتر شدن پدال کلاچ میباشد، مهندسین والئو اساسی بازطراحی بخش فنرهای خورشیدی توانستند این اختلاف فشار در بین کلاچ جدید و کارکرده را بخوبی کمتر دیتا و ادغام این دو تکنولوژی را ذیل تیتر کلاچ کلیدی بازده بالا(H.E.C) به بازار خودرو عرضه کنند. تولیدات همین کمپانی حیاتی بهبود کارایی دمپر مرکزی برگه کلاچ بخوبی انتقال لرزش ها از موتور به گیربکس و یا برعکس را کنترل کرده و همینطور اصلی ایده ارتقا قدمت فنرهای جاذب گشتاور تعداد فنرها را کاهش و پروفیل ساختاری(شعاع داخلی و قطر مفتول فنر) را تغییر و تحول داده است ، در گام بعدی وزن دیسک و دیگر قطعات دوار را تا مرز مراقبت کیفیت کاهش دیتا و توازن و بالانس قطعات را بهبود دادند، در غایت این کیتها در دورهای بالای موتور لرزش کمتر و همچنین بهبود شتابگیری را بدنبال دارند. زمانی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در ارتباط اهمیت اطلاعات بیشتر وب تارنما خود باشید.

حتما بخوانید:
اثبات واکسیناسیون علیه COVID-19 ممکن است برای بازدید از کافه ها و سینماهای انگلستان مورد نیاز باشد

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesViagrasugar rush oynabomb bonanza oynabuy stripe accountAnadolu Casino Giriş Mobil Ödeme Bozdurmarekorbetbetboogenco bahisdeneme bonusu veren sitelerBağlama büyüsü