[ad_1]

یک مشتری بعد از ظهر یکشنبه در یک رستوران در کلیولند یک نکته “عظیم” 3000 دلاری برای آبجو گذاشت که در پایان موجی از ویروس کرونا خاتمه یافت.

برندان رینگ ، صاحب رستوران نایت تاون ، به فاکس نیوز گفت که مشتری 7 دلار استلا را سفارش داد ، جرعه ای از آن را خورد و درخواست چک کرد.

مشتری آن را امضا کرد ، از کنار حلقه عبور کرد و چک را مقابل خود گذاشت و گفت: “این را با کارمندان خود به اشتراک بگذار”.

“من عینک خواندنم را استفاده نکردم. به پایین نگاه کردم [the check] و به نظرم رسید که من آبجو نوشیدم و او یک نکته 300 دلاری گذاشت. و من می گویم ، “خوب ، این از نظر او بسیار خوب است” ، رینگ گفت. وی گفت: “سپس عینك خود را بردم و دوباره به پایین نگاه كردم و با خود گفتم: گاو مقدس ، این یك نوبت 3000 دلار برای آبجو 7 دلاری بود.” “

رینگ به دنبال مشتری می دوید که آیا اشتباهی مرتکب شده است یا نه. مشتری ، که رینگ گفت قبلاً او را دیده است ، گفت که چنین نکرده و به رینگ گفت: “موفق باشید برای شما بچه ها. وقتی دوباره باز می شوید می بینیم “

عروسی OHIO مربوط به 32 مورد کروناویر: “هیچ کس ماسک نمی پوشد”

رینگ نکته ای را به پیشخدمتی که کافر نبود و کارمند دیگری که “شروع به گریه کردن” کرد ، نشان داد.

رینگ گفت: “ما همه چیز را از خود دور کردیم.”

رینگ گفت مشتری “نوعی عادی” است ، شاید در اواخر 30 سالگی ، اوایل 40 سالگی است. او به احترام به صداقت ، مشتری را شناسایی نکرد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

وزارت بهداشت شهرستان كویاهوگا در میان افزایش موارد ویروس كرونا ، مشاوره خانگی را به ایالت صادر كرد ، اما رینگ به فاكس نیوز گفت كه تصمیم گرفته است رستوران خود را به طور داوطلبانه تعطیل كند.

“اگرچه قطعاً نباید تعطیل کنیم ، من تصمیم گرفتم تعطیل کنم. دوست ندارم به من بگویند چه کاری باید انجام دهی. من ترجیح می دهم استاد سرنوشت خودم باشم. بنابراین حلقه بسته شدیم. ” “ما حدود 55 سال سن داریم. ما به جایی نمی رویم ما می توانیم این مدت را برای چهار یا پنج هفته تحمل کنیم. اگر اعداد شروع به کاهش کنند ، من دوباره باز می شوم. ”

[ad_2]

منبع: technical-news.ir