[ad_1]

علم سلامت ، مانند ویروس کرونا ، غیرسیاسی است. تقریباً سایر موارد امسال – از جمله تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس – اینگونه نیست.

همزمان با ابتلا به بیماری همه گیر ، به مرگبارترین مرحله خود منتهی می شود ، رهبران دولت و مدارس باید در مورد ادامه تحصیل حضوری ، در میان رشد رکورددار موارد ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ ، تصمیمات بسیار سختی بگیرند.

تصمیم نیویورک برای تعطیلی نامحدود مدارس و تصمیم در ایالت من در نیوجرسی برای اجازه دادن به مدارس برای باز نگه داشتن آنها ، تضاد فاحشی بین نحوه مدیریت دو کشور با بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 است. .

CUOMO UNDERCUTS DE BLASIO می گوید مدارس پس از آنها “ایمن” هستند

من به عنوان یک متخصص اطفال و والدین ، ​​ترس ، گیجی و حتی عصبانیتی را که امروزه والدین و مراقبان با آن دست و پنجه نرم می کنند ، در حالی که سیاستمداران با تصمیمات مدرسه درگیر هستند ، درک می کنم.

ما می دانیم که حضور در کلاس از نظر اجتماعی ، عاطفی و تحصیلی به نفع کودکان است.

اطلاعات بیشتر از Opinion

از طرف دیگر ، یادگیری مجازی می تواند گزینه خوبی باشد – و اگر سرعت انتقال به سطح خطرناکی افزایش یابد ، ضروری است – اگر دانش آموز دارای رایانه ، اتصال اینترنت خوب ، فضای کاری آرام و بدون نیاز به یادگیری خاص باشد. با این حال ، برای میلیون ها خانواده بدون این تجملات ، یک بار غیر قابل تحمل و یک آسیب آموزشی است که بسیاری از کودکان می توانند برای یک عمر تحمل کنند.

از نظر بهداشتی ، به نظر می رسد که بیشتر کودکان در صورت ابتلا به خوبی عمل می کنند ، اما با این وجود می توانند ویروس کرونا را به افراد در معرض خطر بیشتری در خانه ها ، اجتماعات و بله مدارس منتقل کنند. اما وقتی مدارس منابع لازم را داشته و از پروتکل های دقیق پیروی می کنند ، یادگیری شخصی بدون تسریع در گسترش جامعه بسیار خوب عمل می کند.

با دانستن این موضوع ، باید همه کارها را برای نگه داشتن کودکان در مدرسه با تأمین کادر ، تجهیزات ، تجهیزات محافظتی و سیستم های تهویه مناسب انجام دهیم. بدون این حمایت نمی توان انتظار داشت مدارس باز بمانند.

مدیر CDC می گوید مدارس در میان “امن ترین مکان ها” هستند

در تابستان ، ایده افتتاح مدارس غیرمعمول به نظر می رسید. از آنفلوانزای فصلی و همه گیر ، ما می دانیم که کودکان به طور قابل توجهی در شیوع ویروس آنفلوانزا نقش دارند و ما می ترسیدیم که آنها نقشی مشابه با COVID-19 داشته باشند.

در طی شیوع آنفلوانزا در سال 1918 ، تعطیلی زودرس مدارس جان بی شماری را نجات داد و عدم تعطیلی مدارس منجر به تسریع انتقال سریع به جوامع دیگر شد. به همین دلیل است که فقط چند ماه پیش ، من و دیگر مقامات بهداشت عمومی معتقد بودیم تا زمانی که شیوع ویروس کرونا در جامعه کنترل نشود ، مدارس باید به صورت مجازی باقی بمانند.

شکاف در موفقیت می تواند هنگامی که دانش آموزان از مدرسه خارج می شوند ، تشدید شود ، که این امر بار دیگری را بر دوش کودکان رنگی می اندازد

با این حال ، اکنون ، علم و داده ها داستان بسیار ظریف تری را برای ما تعریف می کنند و ما باید با رسیدن اطلاعات جدید ، خود را سازگار کنیم. این ارزش اصلی یادگیری سریع در مواقع بحرانی است. با رویکردهای مختلف ، مدارس نشان داده اند که یادگیری شخصی ایمن امکان پذیر است.

به همین دلیل به نظر می رسد تصمیم هفته گذشته نیویورک در مورد تعطیلی مدارس ، پیروی از یک برنامه سختگیرانه است که قبل از فهمیدن اینکه مدارس می توانند با خیال راحت باز بمانند ، نوشته شده است. آزمون مثبت برای شهر 3٪ – که مدتها قبل از شروع سال تحصیلی تاسیس شده است – کسوف می شود و منجر به تعطیلی می شود. با این حال تنها 0.23٪ دانش آموزان مدارس شهری در شهر مثبت هستند. در واقع ، مدارس در نیویورک یک داستان موفقیت برای همه گیری همه گیر است.

استانداران در سراسر کشور تحت فشار هستند تا فارغ از داده ها ، از رهبری نیویورک و تعطیل کردن مدارس پیروی کنند. با تقریباً 200000 مورد در روز در ایالات متحده گزارش می شود ، بدون شک برخی از این موارد معلمان ، دانش آموزان و کارمندان را شامل می شود.

با این حال ، تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس باید براساس داده های انتقال مربوط به مدرسه باشد و نه توسط حکایات یا شاخص های منسوخ شده. من می ترسم که فشارهای عمومی پیگیری دستورالعمل های مبتنی بر علم برای تعطیلی مدارس در هفته های آینده را برای مدیران دشوار کند.

در نیوجرسی ، جایی که من عضو کمیسیون ایالتی هستم که به اطلاع رسانی درباره این نوع تصمیمات کمک می کند ، مناطق مدارس این امکان را دارند که یادگیری شخصی ، از راه دور یا ترکیبی ارائه دهند. بسیاری از کسانی که آموزش شخصی را انتخاب کرده اند هنوز آزاد هستند ، اما گروه منتقدان با افزایش تعداد پرونده ها در کشور ما قویتر می شوند.

در بهار ، نیوجرسی با بیشترین میزان مرگ و میر در کشور در میان سرطان COVID-19 تحت تأثیر قرار گرفت. اما مدارس پاییز امسال در نیوجرسی مشکلی ندارند. هفته گذشته ، فرماندار فیل مورفی با شش فرماندار شمال شرق دیگر بیانیه مشترکی صادر كرد و در بخشی از آن گفت: “آموزش شخصی بهترین سناریو ممكن برای كودكان ، به ویژه كودكان با نیازهای ویژه و خانواده های كم درآمد است.”

برای ثبت نام در مورد نظر ما اینجا را کلیک کنید

این دلیل اصلی ماست که باید همه کارها را برای نگه داشتن کودکان در مدارس انجام دهیم. بیماری همه گیر به طور نامتناسبی جوامع سیاه ، آمریکای لاتین و آمریکای بومی را تحت تأثیر قرار داده است که میزان عفونت ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر به شدت بالاتر است.

به دلیل روش ناعادلانه تأمین بودجه مدارس در بیشتر آمریكا ، با ترك دانش آموزان از مدرسه ، می توان اختلافات را كاهش داد و بار دیگری را بر دوش بچه های رنگی گذاشت ، زیرا ملت ما مسیر جدیدی را بر اساس عدالت نژادی پیش می برد. و عدالت

ما همچنین می دانیم که آموزش فقط یکی از جنبه های مدارس ما است. بسیاری از خانواده ها – به ویژه خانواده هایی که دارای والدین تمام وقت ، خانواده های تک والدی و خانوارهای کم درآمد هستند – نیز برای تغذیه سالم ، پشتیبانی فناوری و مراقبت از کودکان قبل و بعد از کار به مدارس اعتماد می کنند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

همه گیری COVID-19 انحراف از اولویت های ملی ما را نشان داده است. ما باید با معلمان و کارمندان مدارس به عنوان کارگران ضروری خط مقدم رفتار کنیم و از آنها به همین ترتیب حمایت کنیم.

در عین حال ، ما باید انتخاب نادرستی را که می خواهیم معلمان را فدا کنیم یا به فرزندانمان آسیب برسانیم ، رد کنیم. در ماه های حساس آینده ، ما باید دور هم جمع شویم و علم را دنبال کنیم تا بزرگترین بحران بهداشت عمومی یک قرن به یک بحران آموزشی تبدیل نشود.

[ad_2]

منبع: technical-news.ir

ایندکسر