درایو تست: Toyota Avalon TRD برای سال 2020 یک سدان فوق العاده ورزشی است


این را به عنوان اثر تویودا تصور کنید.

رئیس جمهور تویوتا آکیو تویودا یک راننده مشتاق مسابقه است که سعی می کند هیجان بیشتری را در تمام وسایل نقلیه این برند ایجاد کند … از جمله یکی از خسته کننده ترین مدل های خود.

Avalon TRD یک نگاه اسپرت به سدان سایز بزرگ است. TRD مخفف Toyota Racing Development است و بیشتر در کامیون هایی مانند Tacoma و 4Runner به همراه قطعات با عملکرد بالا برای سوپرا و 86 کوپه دیده می شود ، اگرچه اکنون می توانید Camry TRD را تهیه کنید.

آوالون یک مسابقه شگفت انگیز است که در کلاس فول سایز کند حرکت می کند و غالباً به عنوان یک اتومبیل چرخدار راه خود را پیدا می کند. TRD احتمالاً برای این وظیفه استفاده نمی شود ، اما اگر چنین باشد بسیار جالب است. این مدل از همان 3.5 لیتری V6 با قدرت 301 اسب بخار مانند سایر قسمتها بهره می برد ، اما به لطف فنرهای منحصر به فرد و کمک فنر ، ترمزهای بزرگتر ، جلوپنجره تهاجمی و کیت بدنه به سیستم تعلیق پایین و سخت شده مجهز شده است. با لهجه های سیاه پیانو و بسیاری از صدا خفه کن گلو.

در داخل ، TRD مجموعه ای از صندلی های سطلی تقویت شده عمیق با درج های جیر ، کمربند ایمنی قرمز ، یک فرمان چرمی پرشده با سوئیچ های پارویی و دوخت های قرمز زیادی را که در اطراف یک کابین کاملاً مجهز پخش شده اند و دارای پلاستیک کافی سخت است به شما یادآوری می کند که شما یک لکسوس نیستید.

با قیمت شروع 43،870 دلار ، TRD دیفرانسیل جلو با ترمزهای اضطراری خودکار ، دستیار نگهداری خط ، رادار ، کنترل سرعت ، پد شارژ بی سیم و سیستم سرگرمی و سرگرمی سازگار Apple CarPlay / Android Auto / Amazon Alexa بارگیری می شود.

این تغییرات باعث نمی شود که آوالون به ماشینی تبدیل شود که شما در آن قرار می گیرید بلکه به یک اتومبیل تبدیل می شود که دائماً فکر می کنید می توانید. ترکیبی از احساس رانندگی سنگین ، سواری محکم و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک پاسخگو این احساس را ایجاد می کند که این خودرو به معنای تجارت است و بیش از توان کافی برای ایجاد سرگرمی کمی در انفجارهای کوتاه دارد.

از طرف دیگر ، Avalon بلندتر از Land Cruiser است که برای فضای مسافر بسیار مناسب است ، اما برای پارک موازی کمتر است. او همچنین عاشق خیابان های ناهموار شهر نیست ، که خیلی بد است زیرا او بسیار افسانه ای به نظر می رسد و در مرکز شهر سر می خورد.

سفر آزمایشی: TOYOTA 2020 LAND CRYST برای مدت زمان طولانی ساخته شده است

با این حال ، جاده آزاد جایی است که متعلق به آن است و گرچه نمی توانم بگویم که واقعاً تا کجا پیش خواهد رفت ، اما میزان مصرف سوخت آن 31 مایل در هر گالن برای چیزی با اندازه و قدرت و کاملاً مطابق با جنبه اقتصادی اخلاق تویوتا.

کنترل تست: TOYOTA SUPRA GR 2020 یک ریبوت کلاسیک دیگر است

آیا نسخه TRD مینی ون هیبریدی Sienna جدید می تواند خیلی عقب باشد؟ این در حال حاضر کمی شبیه Supra است ، بنابراین من نمی توانم روی ساعت Toyota Toyota حساب کنم.

———-

تویوتا آوالون TRD 2020

قیمت پایه: 43،870 دلار

طبق آزمایش: 45835 دلار

نوع: 5 درب سدان و 4 درب جلو

موتور: 3.5 لیتری V6

قدرت: 301 اسب بخار ، 267 پوند فوت

گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک

MPG: 22 شهر / 31 ساعت


منبع: technical-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>