دانش آموزانی که بیشتر در طول آموزش ویروس کرونا ویروس شکست می خورند: کاوش کنید

[ad_1]

با افزایش موارد ویروس کرونا در ایالات متحده ، مقامات محلی و دولتی محدودیت های جدید مسدود کننده ای از جمله در مدارس را اعمال می کنند.

برخی از مدارس ایالت کانکتیکات به کالیفرنیا که از آموزش مجازی در بهار به آموزش شخصی یا ترکیبی در پاییز می رسید ، با پریدن موارد به کلاس های آنلاین برمی گردند و این دانش آموزان ، والدین و معلمان را تحت تأثیر قرار می دهد.

یک مطالعه جدید از دفتر Fairfax County ، ویرجینیا ، دفتر تحقیقات و بهبود استراتژیک در مدارس دولتی نشان می دهد دانش آموزان دبیرستان و دبیرستان در نتیجه یادگیری آنلاین ، موفقیت تحصیلی کمتری را می بینند. به گفته WJLA ، مدارس در این شهرستان بسته هستند و والدین در اعتراض به درخواست های خود برای ادامه یادگیری مجازی در یک تظاهرات در تاریخ 12 نوامبر ، اعتراض دارند.

به عنوان مثال ، درصد دانش آموزان با دو یا بیشتر نمره F ، در سه ماهه اول سال تحصیلی 2020-2021 ، در مقایسه با سه ماهه اول سال تحصیلی 2019-2020 ، 83 درصد از 6 درصد به 11 درصد رسیده است.

DE BLASIO می گوید او به والدین گوش می دهد “بلند و واضح”

دانش آموزان دارای معلولیت و غیرانگلیسی زبانان بیشترین افزایش علائم F را تجربه کرده اند.

در این مطالعه آمده است: “دانش آموزان دبیرستان افزایش قابل توجهی در میزان شکست ها داشتند ، در حالی که دانش آموزان دبیرستانی نیز افزایش داشتند ، اما به طور قابل توجهی کمتر بود.” “… گرایش به نمره های بیشتر مربوط به همه جنبه هاست ، اما به ویژه برای گروه هایی که بیشترین افزایش غیرقابل پیش بینی را در دریافت بسیاری از نمرات نامطلوب نشان داده اند ، نگران کننده است ، یعنی دانشجویان انگلیسی و دانشجویان معلول ما.

ADRIANA COHEN: برای واکسیناسیون در مقابل COVID-19 اولویت ها را به مربیان بدهید ، بنابراین مدارس می توانند افتتاح شوند

مطالعات مشابهی که در کالیفرنیا و تگزاس انجام شد نیز نشان داد که دانش آموزان در نتیجه یادگیری مجازی بیشتر شکست می خورند.

بازگشت به یادگیری مجازی نیز برای والدین شاغل که مجبور به تغییر برنامه خود شده و با مراقبت از فرزندان خود در هنگام یادگیری از مکان های دور ، مجبور به کمک می شوند ، دشوار خواهد بود. والدین برای جلوگیری از باز شدن مدارس در پنسیلوانیا ، اوکلاهما ، نیوجرسی ، آریزونا و سایر ایالت ها دست به تظاهرات زدند.

دانش آموزان در طی تجمعی تظاهرات کردند و از شهردار نیویورک بیل دو بلازیو خواستار باز نگه داشتن مدارس در روز شنبه 14 نوامبر 2020 در نیویورک شدند.  (عکس AP / مری آلتافر)

دانش آموزان در طی تجمعی تظاهرات کردند و از شهردار نیویورک بیل دو بلازیو خواستار باز نگه داشتن مدارس در روز شنبه 14 نوامبر 2020 در نیویورک شدند. (عکس AP / مری آلتافر)

در حالی که معلمان و کارکنان مدارس ممکن است به طور قابل توجهی در معرض خطر ابتلا به COVID-19 در مدارس باشند ، یک مطالعه جدید نشان می دهد دانش آموزان – به ویژه دانش آموزان در دبستان – فروشنده ویروس نیستند.

یک معلم خصوصی و مادر دو فرزند از کالیفرنیای جنوبی که طبق دستورات مدرسه خود خواست نامش فاش نشود ، در مورد شیوع بیماری فاکس به فاکس نیوز گفت: “من نمی دانستم که این کار تا پایان سال دوام خواهد داشت.”

اتحادیه های صنفی معلمان در ایالات متحده خواستار توقف یادگیری درمورد موارد مستمر کروناویروس هستند.

“وقتی تصمیم گرفتم که یادگیری از راه دور را بخوانم ، فکر کردم فقط یک ماه باید این کار را انجام دهم ، بنابراین اگر می دانستم PTSD چه عواملی برای من ایجاد می کند … [my son] او گفت ، در مراقبت روزانه

این معلم – که متخصص آموزش مهد کودک از طریق کلاس پنجم ، عمدتا دارای اختلالات خواندن و بیش فعالی است – گفت که در حالی که مدرسه او تعطیل است ، او همزمان با مراقبت از پسر خردسال خود کلاسهای مجازی را تدریس می کند ، زیرا پیش دبستانی هنگامی که او از خانه کار می کرد ، معمولاً آن را می فرستادند

مشکلی که بسیاری از والدین با آن روبرو هستند عدم همپوشانی با محدودیت های COVID-19 در میان مدارس ، مراکز مراقبت و محل کار آنها است.

دانش آموزان در مدرسه کاتولیک سنت پل روی لپ تاپ های خود کار می کنند.  جوزف در لا پونته ، کالیفرنیا در 16 نوامبر 2020 (عکس از FREDERIC J. BROWN / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

دانش آموزان در مدرسه کاتولیک سنت پل روی لپ تاپ های خود کار می کنند. جوزف در لا پونته ، کالیفرنیا در 16 نوامبر 2020 (عکس از FREDERIC J. BROWN / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

“آنها شوخی نمی کردند وقتی گفتند شما برای تربیت فرزندان خود به یک روستا احتیاج دارید. … من هیچ خانواده ای نداشتم. من کسی نداشتم. “

وی افزود: كودكان در دبستان به دلیل عدم تعامل اجتماعی كه معمولاً در مدرسه دریافت می كنند ، دچار افسردگی می شوند. فرزندان خودش “هیجان زده” بودند که در پاییز به مدرسه بازگشتند.

این معلم گفت که برخی از دانش آموزان خودش در حضور والدین یا نبودن آنها رفتار نادرستی داشته اند و گاهی اوقات هنگام حضور والدین در یک درس مجازی رفتار ضعیف تری داشته اند.

CORONAVIR سفارشات ریاضیات ملی ، تست های خواندن تا سال 2022

“آنها در واقع وقتی که من آنها را در پاییز آزمایش کردم ، وقتی که آنها به مدرسه بازگشتند ، عقب نشینی کردند ، زیرا … برای کودکانی که تسلیم نشدند یا اختلاف یادگیری داشتند ، والدین آنها نمی دانستند چگونه به آنها کمک کنند ، بنابراین آنها آموزش مناسب برای شش ماهها تا زمانی که آنها در پاییز به مدرسه برگردند ، “او گفت.

وی گفت ، برخی از دانش آموزان ، به ویژه جوانان یادگیری مهارت های رشد مهم مانند نوشتن و خواندن مقدماتی ، “مهارت های عقب مانده” و سایر تأثیرات طولانی مدت عقب ماندن از یادگیری مجازی را در آینده پس از کنترل بیماری همه گیر نشان می دهند.

“همه چیزهایی که باید در بهار تسلط می یافتند – اگر شما یک دانش آموز مستقل و خودگردان نیستید – فرصتی برای انجام آن نداشتید. این مدلی است که من می بینم بسیاری از این کودکان فرصتی برای تمرین مهارت ها و توانایی هایی که باید برای یادگیری داشته باشند را ندارند تا بتوانند اکنون اطلاعات بیشتری را به دست آورند و یاد بگیرند. “

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

به گزارش پولیتیکو ، اکثر 6 میلیون دانش آموز کالیفرنیا در مدارس دولتی زیر نظر فرماندار گاوین نیوزوم در کالیفرنیا در خانه می مانند ، حتی اگر فرزندان وی تحصیلات شخصی می بینند.

وی درباره بازگشت بالقوه آموزش آنلاین گفت: “به نمایندگی از کودکان ، امیدوارم این اتفاق نیفتد ، اما به دلیل معلمانی که در معرض خطر هستند ، امیدوارم مدارس بتوانند مدیریت کنند … آنچه برای همه امکان پذیر و راحت است.”

[ad_2]

منبع: technical-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>