خلاقیت، اعتماد به نفس و همکاری سوییچ کتانی ادیداس دخترانه دیجی کالا برد آدیداس است. این کمپانی تاکنون یکسری سوله دارای فناوریهای تازه و سرعت بالا در آلمان و آمریکا ساخته می باشد و بهدنبال افزایش تعداد آنهاست. کاهش خطر اتمام محصول: حساس ارتقاء سرعت ارسال محصولات به فروشگاهها، خطر انتها یافتن ناگهانی محصولات کمتر مییابد. در پی تلاشهای اونز به جهت کسب چهار مدال طلا، پیروزی وی اهمیت آوازه یافتن کفشهای داسلر در فی مابین معروفترین ورزشکاران جهان توأم شد. آدیداس قصد داراست تا سال 2020 به سریعترین کمپانی ورزشی عالم تبدیل شود. اما بعضیها معتقدند قصد هری از این کار گرفتن پول از هر دو برادر بود، این فرضیه نیز هیچ وقت ثابت نشد! اکنون همین شرکت قصد دارد، برای تمامی مدلهای خویش بهویژه در دستهبندیهای فوتبال، دویدن، تمرینی و حساس این برنامه را اجرا کند. در سال 2016، آدیداس در عرضه مدلهای «نئو»ی خویش «برنامه سرعت» را اجرا کرد. غازی حیاتی ابلاغ این که آدیداس در سومی دوره اجرای خود اساسی استقبال فوقالعاده تماشاگران مواجه شد، بیان کرد: در این عصر اجرا اتفاقات دوچندان لطف برای آدیداس رقم خورد و این نمایش در ۴۰ اجرای خویش حتی یک صندلی خالی نداشت. در این عصر اهمیت سه تغییر در بازیگران و همچنین تغییرات کوچکی در اجرا اکران را به روی صحنه برده و حیاتی استقبال تماشاگران رو به رو شدیم. چون خانواده و دوستان خوب او را آدی صدا می کردند او از سه کلمه از نام خانوادگی خویش به کار گیری کرد، و نام آدیداس را برای کمپانی و محصولات خویش برگزید کمپانی آدیداس و لوگوی آن در سال 1948 به تصویب رسیدند چندی بعد از آن او به فکر توسعه و گسترش کمپانی خویش به زمین خورد و همچنین محصولات خویش را صرفا به ارایه کفش ورزشی اشراف نکرد. پس از آن مهم ساخت تغییراتی درلوگو خود آن را به رخ امروزی و مهم سه خط را به ثبت رساند. ارتباط اصلی مشتری: یکی از از اقدامات آدیداس، همکاری مستقیم حیاتی باشگاههای مختلف ورزشی است. دردنیای امروز کمتر کسی میباشد که همین لوگو برایش آشنا نباشد ویا تا به اکنون آن را ندیده باشد. بهعنوان مثال، آدیداس حیاتی همکاری نهاد فوتبال آمریکا و باشگاه فوتبال نیویورک سیتی، تا 5 سال آینده 50 زمین بازی در همین ایالت میسازد.

ایندکسر