بهترین برنامه بدنسازی برای افزایش حجم در آقایان!

بدنسازی چربی سوزی مسئله سادهای نمیباشد که بهراحتی اهمیت دانستنِ یک سری نکته اجرا شود. وزنهای را تعیین کنید که بتوانید با آن بهراحتی ۸-۱۰ تکرار را اجرا کنید. مربیان نایک نکات سالمی را به شما تدریس می‌دهند و کلیدی حضور آنها انگیزه ورزشی در شما پررنگتر میشود. برنامه بدنسازی تنها یگانه به برنامه تمرینی نیست، چرا که تغذیه و تمرین در کنار هم برنامه بدنسازی را تشکیل می دهند و بایستی بگوییم که 80 % بدنسازی مربوط به تغذیه صحیح و 20 % آن به تمرینات بستگی دارد. سطح سختی این برنامه تمرینی در حد متوسط قرار داراست و می تواند بیشترین حجم ماهیچه ها را برایتان به یار داشته باشد. امروزه شیوه های مضاعف زیادی برای کاهش وزن و چربی سوزی وجود دارااست که می توانند موجب به خطر افتادن تندرست جسمانی و دیوانه شما شوند. بالاخره دارای مطالعه، همت و غلط و مشاوره اهمیت متخصصین متوجه میشوید که به کمک کدام روش قادرید ماهیچه ها بیشتری بسازید. خیال کنید که می خواهید حرکت جلو بازو دمبل را در ۳ ست ۱۰ تایی انجام دهید. برای این که بهترین نتایج را بدست آورید، باید اطمینان حاصل نمایید که روال تمرین به طور مختص برای شما، تن شما، تراز تجربه شما و هدف ها شما طراحی شده باشد. شما می توانید همین عمل را انجام بدهید ولی واقعا نیازی به آن ندارید. اگر تازهکار هستید و می‌خواهید دوران بیشتری به جهت استراحت داشته باشید، میتوانید در هفته، ۳ جلسه تمرین کنید و جلسات بعدی را در هفته آنگاه بگذرانید. همچنین نکته دارای دیگری که بایستی به آن توجه داشته باشید این می باشد که حرکات موجود در برنامه تمرینی متناسب اصلی سطح شما تهیه و تنظیم شده باشند. همینطور حرکاتی را تعیین نمایید که بتوانید آن ها را سنگین اجرا کنید. چنانچه حس کردید که وزنه برای حرکت اول خیلی سبک است، صرفا دوران استراحت را برای حرکت بعدی کمتر برنامه تمرینی بدنسازی 5 جلسه ای کنید. بهیاد داشته باشید که دوران انجام تمرین را ثبت کنید. روز شنبه کدام حرکات ورزشی را انجام دهم؟ در در بین حرکات همین برنامه تمرینی ۱ الی ۱.۵ دقیقه و فی مابین ست های آن ۳۰ الی ۴۵ ثانیه استراحت کنید. مدت زمان جلسه تمرینی را یادداشت نمایید تا بتوانید آن را اساسی جلسات بعدی مقایسه کنید. برنامه بدنسازی بانوان برای عضله سازی را کلیدی شدت ناچیز و وزنه های سبک شروع کنید تا دارای این تمرینات آشنا شده و بدنتان آماده شود.

حتما بخوانید:
روزی پرز از کاموای الکس تربیک به یاد می آورد "مردان سفید نمی توانند بپرند": "من از هیجان نبودم"